پاسخ غیرمنتظره رئال مادرید به راموس و رونالدو!
پاسخ غیرمنتظره رئال مادرید به راموس و رونالدو!
کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس برای بازی کردن در ترکیب رئال مادرید با کارلو آنچلوتی تماس گرفته بودند.

به گزارش “حاشیه ورزش ، معمولا بازیکنان بزرگ در آخرین تلاش برای اطمینان از آینده به دوستان قدیمی خود روی می آورند و کریستیانو رونالدو، سرخیو راموس و دیگران مثال های خوبی در این زمینه هستند. حالا نشریه مارکا امروز با انتشار گزارشی مدعی شد رونالدو، بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید چندی قبل با کارلو آنچلوتی و البته برخی دوستان خود در این باشگاه تماس گرفته و جویای شرایط بازگشت به مادرید شده بود.

رونالدو در آن مقطع خواهان آگاهی از شرایط رختکن و حال و هوای باشگاه بعد از جدایی از رئال مادرید شده بود. اما علیرغم ابراز تمایل این ستاره پرتغالی به بازگشت، در نهایت این اتفاق رخ نداد و چند روز قبل کارلو آنچلوتی رسما اعلام کرد تماس برای خرید دوباره رونالدو انجام نشده است.

اما به نظر می رسد سرخیو راموس نیز در روز برگزاری مراسم معارفه آنچلوتی با مربی ایتالیایی تماس گرفته است. کاپیتان وقت رئال مادرید بازگشت این سرمربی به باشگاه سابق خود را تبریک گفته و خواستار میانجیگری در مورد آینده اش شده است.

بعد از هفته ها تنش در مورد تمدید قرارداد، سرخیو راموس تصمیم به ماندن و توافق با رئال مادرید گرفته بود. اما در نهایت فلورنتینو پرز اجازه انجام چنین کاری را نداد و راموس نیز چند روز بعد با پاری سن ژرمن برای انتقال به فرانسه به توافق رسید.

البته این اتفاق کاملا در دنیای فوتبال رایج است و در واقع رونالدو و راموس کار عجیبی انجام نداده اند. به عنوان مثال نیمار بارها پیگیر راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به پاری سن ژرمن بود و ستاره آرژانتینی بارسلونا نیز بعد از جدایی از این باشگاه با نیمار در رابطه با حضور در ترکیب تیم متمول فرانسوی تماس گرفته بود.