پاسخ قاطع ستاره سیتی به اختلاف با گواردیولا
پاسخ قاطع ستاره سیتی به اختلاف با گواردیولا
بازیکن نیمکت‌نشین منچسترسیتی به اختلاف با گواردیولا واکنش نشان داد و چنین چیزی را رد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش  و به نقل از اسکای اسپورت،منچسترسیتی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مقتدرانه آغاز کرد و در دیدار برابر یانگ‌بویز با سه گل به پیروزی دست پیدا کرد تا با ۱۲ امتیاز صعود خود را به دور بعدی قطعی کند.

جک گریلیش بعد از بازی گفت: هر سال ما مجبور هستیم که بازی‌های زیادی انجام دهیم و سخت است که در همه آن‌ها خوب ظاهر شویم. در این بازی هم عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. قطعی کردن صعود آن‌هم دو بازی قبل از پایان مرحله گروهی دستاورد خوبی است. این همان چیزی بود که به دنبال آن بودیم.

او درباره اختلاف با گواردیولا گفت: پپ چیزهای زیادی به ما می‌دهد. از نظر من گواردیولا بهترین مربی جهان است و این را بارها ثابت کرده است. البته یک مربی برای تبدیل شدن به بهترین مربی جهان نیاز به یک تیم خوب هم دارد و ما چنین تیمی هستیم. ما یک تیم خوب چه در میدان و چه در بیرون از زمین هستیم. همه ما به هم نزدیک هستیم و رابطه‌ای دوستانه باهم داریم و این رمز موفقیت تیم است. باید به همین منوال ادامه دهیم.

منچسترسیتی فصل قبل با هدایت گواردیولا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و در فصل جاری هم از مدعیان اصلی قهرمانی است.

منبع :ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا