پاسخ کمرشکن کروس به لایی تحقیرآمیز!
پاسخ کمرشکن کروس به لایی تحقیرآمیز!
تونی کروس در نیمه اول بازی با رئال سوسیداد پاسخ دریبل ظریف تاکفوسا کوبو را با یک خطای خشن داد!

تونی کروس در نیمه اول بازی با رئال سوسیداد پاسخ دریبل ظریف تاکفوسا کوبو را با یک خطای خشن داد!

به گزارش “حاشیه ورزش“، رئال سوسیداد با وجود شروع طوفانی و غافلگیرکننده اش در خانه رئال مادرید در نهایت با نتیجه 2-1 از این تیم شکست خورد. تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپنی تیم مهمان، در تقابل با تیم سابقش انگیزه فوق العاده ای برای درخشش داشت و در نیمه اول هر بلایی که می توانست سر بازیکنان حریف در آورد.

او زمینه ساز گل اول سوسیداد بود و در دقیقه 11 با یک شلیک استثنایی از پشت محوطه جریمه دروازه رئال را هم باز کرد اما این گل به دلیل سد دید دروازه بان حریف توسط باررنه‌چه‌آ که در موقعیت آفساید قرار داشت مردود اعلام شد.

کوبو که هفته گذشته با پیراهن ژاپن دو پاس گل مقابل آلمان داده بود در بازگشت به اسپانیا رهبر خط میانی سوسیدا بود و بار حملات تیمش را به دوش می کشید. او به ویژه در نیمه اول با حرکات پا به توپ و پاس های خطرناکش بارها رئالی ها را به دردسر انداخت و در مواردی نیز بازیکنان حریف را تا مرز کلافگی پیش برد.

او که سابقه حضور در رئال مادرید را دارد بی توجه به فشار ورزشگاه با فراغ بال هر کاری که دلش می خواست انجام می داد و در یک صحنه حتی به تونی کروس لایی هم زد؛ واکنش هافبک باتجربه آلمانی به این حرکت، خطای بی چون چرایی بود که کوبو را نقش بر زمین کرد.

ین یکی از جالب ترین صحنه های بازی بود که ویدیوی مربوط به آن هزاران بار در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. ستاره ژاپنی سوسیداد در این صحنه با ظرافتی مثال زدنی توپ را از بین پاهای کروس عبور می دهد و خیلی سریع با استارتی انفجاری سعی در ادامه حرکتش دارد که با خطای شدید بازیکن حریف متوقف می شود.

منبع : ورزش سه

  • منبع خبر : ورزش سه