پاکدل: همه چیز علیه هندبالیست‌های ایران
پاکدل: همه چیز علیه هندبالیست‌های ایران
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی هندبال پسران نوجوان در سالنی پر از تماشاگر و با وجودی که تمام عوامل برگزاری علیه ایران بود، دست به کار بزرگی زد

به گزارش حاشیه ورزش، تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران با برد ۳۰ بر ۲۹ مقابل بحرین میزبان مسابقات، به عنوان تیم دوم گروه به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ کرواسی را نیز کسب کرد.

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با ایسنا، بعد از صعود تیم ملی هندبال پسران نوجوان به نیمه‌نهایی آسیا، اظهار کرد: برای این تیم همانند تیم دختران نوجوان خیلی زحمت کشیده شده بود. چهار سال برای این تیم برنامه‌ریزی شده بود.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه گفت: ملی‌پوشان ایران امشب مقابل قهرمان دو دوره آسیا و میزبان مسابقات به میدان رفتند و توانستند با سالنی پر از تماشاگر و با وجود این‌که تمام عوامل برگزاری و داوری علیه ایران بود، برنده دیدار باشند.

پاکدل افزود: هندبالیست‌های ما امشب اتفاق بزرگی را رقم زدند و خدا می‌خواست که این اتفاق در بحرین برای هندبال ایران رخ دهد. کسب سهمیه قهرمانی جهان پسران نوجوان بعد از ۱۷ سال اتفاق افتاد که این امر یک نقطه عطفی برای هندبال مردان ایران بود.