پاکدل: هندبال جهان به ایران احترام می‌گذارد
پاکدل: هندبال جهان به ایران احترام می‌گذارد
-رییس فدراسیون هندبال ایران گفت: خوشبختانه هندبال با برنامه‌ریزی صورت گرفته در چند سال اخیر راه خود را پیدا کرده و خوشحالیم که هندبال جهان درباره ایران به خوبی صحبت می‌کنند

به گزارش حاشیه ورزش علی‌رضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال ایران پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی هندبال نوجوانان اظهار داشت: در ابتدا صعود تیم نوجوانان ایران را به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان را به جامعه بزرگ ورزش ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: شاید در ابتدا با توجه به گروه سختی که در آن قرار داشتیم کمتر کسی این فکر را می‌کرد به مرحله بعدی صعود کنیم اما با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان دست به این کار بزرگ زده و صعود کردیم.

رییس فدراسیون هندبال ایران خاطر نشان کرد: امروز در یک بازی خوب نوجوانان هندبال ایران توانست حریف را شکست دهد و با کسب پنج امتیاز مقتدرانه به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

پاکدل تصریح کرد: در مرحله بعدی و با توجه به اینکه تیم‌های قدرتمند جهان حضور دارند کار سختی پیش رو داریم اما امیدواریم با دعای خیر مردم و ارایه نمایش‌های درخشانی که تا کنون انجام دادیم به مراحل بالاتر راه پیدا کنیم هر چند تا اینجای کار نیز اتفاق بزرگی رقم خورده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه هندبال با برنامه‌ریزی صورت گرفته در چند سال اخیر راه خود را پیدا کرده است و خوشحالیم که هندبال جهان درباره ایران به خوبی صحبت می‌کنند.

رییس فدراسیون هندبال گفت: سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان هندبال را به خوبی می‌شناسند و امیدوارم حمایت‌ها از این رشته ورزشی توسط کیومرث هاشمی ادامه داشته باشد.

منبع :ایرنا

  • منبع خبر : ایرنا