پایان تعطیلی یک ماهه لیگ والیبال
پایان تعطیلی یک ماهه لیگ والیبال
لیگ برتر والیبال پس از لیگ ماه تعطیلی از بیست و هفتم آذر از سر گرفته می‌شود.

به گزارش حاشیه ورزش ، لیگ برتر والیبال مردان پس از یک ماه تعطیلی از یکشنبه، ۲۷ آذر از سر گرفته می‌شود و هفته یازدهم این مسابقات با برگزاری هفت دیدار در شهرهای گرگان، آمل، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران و اردکان پیگیری می‌شود.

لیگ برتر والیبال پس از هفته دهم که در تاریخ ۲۵ آبان برگزار شد به دلیل حضور تیم ملی نوجوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی و پیکان در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان تعطیل شد و سه هفته باقی مانده از نیم‌فصل اول در تاریخ ۲۷ و ۳۰ آذر و ۴ دی برگراز می‌شود تا تیم‌ها وارد تعطیلات نیم‌فصل و همچنین فصل نقل و انتقالات شوند.

در مهمترین دیدار هفته یازدهم شاگردان بهروز عطایی در لبنیات هراز آمل میزبان شهداب یزد هستند. تیم آمل ۱۰ هفته گذشته لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته است و اکنون با ۲۸ امتیاز صدرنشین لیگ است. در مقابل شهداب یزد که قهرمان فصل گذشته این مسابقات است، با ۷ برد، ۳ باخت و ۱۸ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

شهداب از نظر برد با تیم هورسان رامسر که در جایگاه دوم جدول قرار دارد، برابر است و این شانس را دارد که با پیروزی مقابل آمل به رتبه دوم جدول صعود کند. باید دید که آیا مدافع عنوان قهرمانی می‌تواند به روند پیروزی‌های آمل خاتمه دهد یا خیر؟

در دیگر بازی مهم این هفته پیکان تهران که به تازگی از جام باشگاه‌های جهان برگشته به مصاف هورسان رامسر می‌رود. تیم رامسر از نظر جایگاه در رتبه بهتری قرار دارد و با ۷ برد، ۳ باخت و ۲۱ امتیاز دومین تیم لیگ است در طرف مقابل شاگردان پیمان اکبری با ۵ برد، ۵ باخت و ۱۸ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارند.

پیکان که در چند هفته گذشته لیگ در کسب پیروزی ناکام بود، برای تقویت تیم خود یک بازیکن خارجی هم جذب کرده و قرار است راستا رافائل فارینا، پشت خط زن تیم والیبال لوبلین لهستان در ادامه راه این تیم را همراهی کند.

طبق برنامه اعلام شده از سمت سازمان لیگ والیبال تمامی مسابقات هفته یازدهم به صورت همزمان در ساعت 16 برگزار می‌شود.

برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پاس گرگان _ مس رفسنجان، سالن امام خمینی گرگان

لبنیات هراز آمل _ شهداب یزد، سالن پیامبر اعظم آمل

گیتی پسند اصفهان _ سایپا تهران، سالن مخابرات اصفهان

شهرداری ارومیه _ نیان الکترونیک خراسان، سالن غدیر ارومیه

شهرداری گنبد _ راه‌یاب ملل مریوان، سالن المپیک گنبد

پیکان تهران _ هورسان رامسر، سالن فدراسیون تهران

ایفاسرام اردکان_ فولاد سیرجان ایرانیان، ساین آیت‌الله خاتمی اردکان