پایان رقابت‌های لیگ بسکتبال دسته یک باشگاه‌های کشور در تالار بسکتبال آزادی 
پایان رقابت‌های لیگ بسکتبال دسته یک باشگاه‌های کشور در تالار بسکتبال آزادی 

به گزارش حاشیه ورزش شهرزاد طاهری مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور با حضور 12 تیم و برگزاری 46 بازی سرانجام با قهرمانی لئونارد شاهین‌شهر به پایان رسید   . دیدارهای دور نهایی در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که در دیدار رده‌بندی دو تیم مولتی کافه مشهد و صنایع‌دستی راستکردار بندر انزلی […]

به گزارش حاشیه ورزش

شهرزاد طاهری

مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور با حضور 12 تیم و برگزاری 46 بازی سرانجام با قهرمانی لئونارد شاهین‌شهر به پایان رسید   .

دیدارهای دور نهایی در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که در دیدار رده‌بندی دو تیم مولتی کافه مشهد و صنایع‌دستی راستکردار بندر انزلی در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سرانجام این دیدار با برتری 84 بر 47  مولتی کافه مشهد پایان یافت و مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد .

گفتنی است دیدار دوم فینال این دوره از مسابقات بین تیم‌های لئونارد شاهین‌شهر اصفهان و خانه بسکتبال نیشابور برگزار که شاهین‌شهر توانست با برتری 67بر55  پیروز این دیدار و بدین ترتیب شاهین‌شهر با برتری دو بازی از 3 بازی فینال بر سکوی قهرمانی و خانه بسکتبال نیشابور سکوی دوم قرار گرفتند.

گفتنی است تیم‌های لئونارد شاهین‌شهر و خانه بسکتبال نیشابور با این نتایج و کسب عنوان‌های اول و دوم به لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور راه یافتند .