پایان فوتبال تونی کروس در رئال مادرید
پایان فوتبال تونی کروس در رئال مادرید
هافبک آلمانی رئال مادرید عنوان کرد که این تیم اسپانیایی آخرین تیم دوران فوتبالش خواهد بود.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از آس، تونی کروس می خواهد دوران حرفه ای خود را در رئال مادرید به پایان برساند. قرارداد او با رئال مادرید در تابستان به پایان می رسد و معلوم نیست که او بتواند قراردادش را تمدید کند.

تونی کروس اعلام کرد که رئال مادرید آخرین تیم دوران فوتبال او خواهد بود و دیگر راهی تیم دیگری نخواهد شد. تونی کروس ۳۳ ساله درباره شایعه ماندن یا رفتن از رئال مادرید گفت: من فوتبالم را اینجا به پایان می رسانم، فقط نمی دانم دقیقا چه زمانی. رئال آخرین تیم دوران فوتبالم خواهد بود.

کروس پیش از این از نزدیک شدن به پایان دوران حرفه ای خود و پس از پیروزی تیمش در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل الهلال عربستان صحبت کرده بود.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: حقیقت این است که هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته‌ام که با رئال تمدید کنم یا خداحافظی کنم. هیچ فشاری روی من نیست.

قرارداد او با رئال مادرید، رکورددار قهرمانی در اسپانیا در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می رسد. او اخیرا توانست در مراکش همراه تیمش قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورد.

بازیکن سابق بایرن از سال ۲۰۱۴ برای رئال مادرید بازی می کند. کروس عناوین متعددی را با این تیم کسب کرده که می توان به ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان و ۳ قهرمانی در لالیگا اشاره کرد.