پایان قرارداد فرناندز با تیم ملی هندبال
پایان قرارداد فرناندز با تیم ملی هندبال
قرارداد مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا بود.

به گزارش حاشیه ورزش ، تیم ملی هندبال ایران با مربیگری مانوئل مونتایا فرناندز، سرمربی اسپانیایی در مسابقات قهرمانی آسیا با ۵ برد پیاپی مقابل هند، استرالیا، عربستان، عراق و کویت و دو شکست مقابل بحرین و قطر به دیدار رده‌بندی راه یافت. شاگردان مانوئل با شکست مقابل عربستان میزبان شانس مدال برنز را از دست دادند و در نهایت ضمن کسب مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان لهستان – سوئد در رده چهارم مسابقات قرار گرفتند.

حال با تمام شدن مسابقات قهرمانی آسیا قرارداد این مربی اسپانیایی هم به پایان رسیده است. او اکنون به کشورش بازگشته است تا بعد از چند ماه با خانواده‌اش دیدار کند. باید دید آیا او تمایلی به ادامه همکاری با هندبال ایران دارد یا خیر؟ از طرفی فدراسیون نیز قرار است کمیته فنی تشکیل داده و در مورد ادامه حضور فرناندز تصمیم بگیرد.

مسابقات قهرمانی جهان لهستان – سوئد و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ دو رویدادی است که تیم‌ملی ایران با آن رو به رو است. هندبالیست‌های باتجربه و جوان تیم ملی خیلی خوب با این سرمربی اسپانیایی ارتباط گرفتند و فرناندز توانست در زمان ۶ ماه حضورش هندبال ایران را برای بار دوم جهانی کند.

باید دید فدراسیون هندبال می‌تواند مجددا از حضور فرناندز در تیم ملی استفاده کند یا قرار است برای مسابقات پیش رو به دنبال جذب یک مربی دیگر باشد.