پایان مسابقات کشوری شنای جام ولایت امام رضا(ع) در مشهد
پایان مسابقات کشوری شنای جام ولایت امام رضا(ع) در مشهد
رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان خراسان رضوی از پایان رقابت‌های جام ولایت با قهرمانی مشهد خبر داد.

 

به گزارش حاشیه ورزش 

حسین گرایلی در خصوص پایان مسابقات جام ولایت در مشهد اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۱۸ تیم از سراسر کشور با شرکت بیش از ۱۵۰ شناگر به مدت ۲ روز از در ۲ رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ سال در ۱۸ ماده انفرادی و ۲ ماده تیمی باهم به رقابت پرداختند.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در ادامه افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات رسید و تیم‌های هیات شنای البرز و استخر نور منطقه ۶ تهران نیز به ترتیب به رتبه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها دست یافتند.

گرایلی گفت: از ماده‌های انفرادی در رشته ۲۰۰ متر آزاد ۱۵ تا ۱۷ سال عباس‌زاده و گرشاسپی هر ۲ از هیات شنای استان البرز و سلامتی استخر هاشمی‌نژاد مشهد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رده را کسب کردند.

وی افزود: در رشته ۲۰۰ متر آزاد ۱۸ و بالای ۱۸ سال نیز مهمان‌نواز و فریدمهر هر ۲ از استخر هاشمی‌نژاد مشهد و خرمی از هیات شنای نیشابور نیز رتبه‌های برتر این ماده را به دست آوردند.

گرایلی گفت:در رشته ۱۰۰ متر کرال پشت ۱۵ تا ۱۷ سال سام از استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد، میرسمیعی از هیات شنای استان البرز و نادری از هیات شنای استان مرکزی نیز به ترتیب اول تا سوم شدند.

او افزود: میرمنتهایی از استخر نور منطقه ۶ تهران و بکیان و قنبرزاده هر ۲ از استخر هاشمی‌نژاد مشهد به ترتیب در رشته ۱۰۰ متر کرال پشت بالای ۱۸ سال رتبه‌های برتر را کسب کردند.

حسین گرایلی رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی گفت: در رشته ۵۰ متر قورباغه ۱۵ تا ۱۷ سال نیز مطاعی و میرشاهی هر ۲ از استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد و هاجری از استخر نور شهر تهران نیز به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم این رده را به دست آوردند.