پدری: ما مدعی قهرمانی در جام جهانی هستیم
پدری: ما مدعی قهرمانی در جام جهانی هستیم
پدری معتقد است که اسپانیای لوییس انریکه خود را در میان مدعیان قهرمانی در جام جهانی آینده در قطر می‌بیند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از بی ساکر، لاروخا از زمان قهرمانی در جام جهانی در سال ۲۰۱۰، دو دوره ناامیدکننده را در جام جهانی پشت سر گذاشته است و ابتدا در مرحله گروهی ۲۰۱۴حذف شد تا این که چهار سال بعد در ضربات پنالتی در مرحله یک هشتم پایانی مقابل روسیه میزبان شکست خورد.

با این حال، ظهور چندین استعداد جوان از جمله پدری و گاوی از بارسلونا به لوییز انریکه این امکان را داد تا سبک بازی مبتنی بر مالکیت را دوباره در تیمش پیاده کند.

پدری درباره شانس قهرمانی اسپانیا در جام جهانی گفت: شاید مردم آنقدر از ما توقع نداشته باشند اما در درون، ما خودمان را شانس قهرمانی می‌بینیم. باید تلاش کنیم و در جام جهانی عرق بریزیم تا بتوانیم قهرمان شویم. همیشه در بارسا و تیم ملی فشار روی شما وجود دارد. شما باید سعی کنید آرام باشید و لذت ببرید.

پدری که به زودی ۲۰ ساله می‌شود، تاکنون ۱۲ بازی ملی را پشت سر گذاشته و خود را به عنوان بازیکن کلیدی بارسلونا معرفی کرده است. اکنون هدف او در کنار جام جهانی، رقابت برای کسب بزرگ‌ترین افتخار فردی فوتبال است.

پدری در پاسخ به این سوال که آیا خود را به عنوان نامزد دریافت توپ طلا دارای شانس می‌بیند گفت: امیدوارم این فرصت را داشته باشم، این جایزه بسیار پیچیده‌ای است. تو باید بهترین در جهان باشی، من چیزهای زیادی برای یادگیری و پیشرفت دارم تا این روز فرا برسد. من از جنبه فیزیکی خیلی کار کردم و هنوز باید پیشرفت کنم.

اسپانیا در دو بازی آخر خود در گروه خود در لیگ ملت‌ها در این ماه به مصاف سوییس و پرتغال می‌رود.