پدری: هرگز دوست ندارم رئال به فینال صعود کند
پدری: هرگز دوست ندارم رئال به فینال صعود کند
پدری، ستاره بارسلونا، می‌گوید در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و رئال مادرید طرفدار سیتی است.

به گزارش حاشیه ورزش

منچسترسیتی امشب در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان رئال مادرید خواهد بود.

بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و به میزبانی رئال با تساوی 1-1 به پایان رسید و این بازی از اهمیت خاصی برای هر دوی آنها برخوردار است و تکلیف دیگر تیم صعودکننده به دیدار فینال را مشخص خواهد کرد.

پدری در گفتگو با یکی از برنامه‌های تلویزیونی اسپانیا درباره این بازی اظهار داشت:« من هرگز دوست ندارم که رئال برنده شود. ترجیح می‌دهم که سیتی به دیدار فینال صعود کند. من سبک بازی پپ را دوست دارم و او سرمربی سابق بارسلونا هم هست.»

این بازیکن درباره احتمال بازگشت مسی به بارسا گفت:« من دوست دارم مسی به بارسا برگردد. در اولین روزهای حضورم در این تیم حتی خجالت می‌کشیدم به رختکن بروم و تمام مدت در سالن بدنسازی می‌ماندم. لئو پیش من آمد و گفت خجالت نکشم و بسیار به من جسارت داد. او در تمرینات به شکلی کار می‌کند که مهم نیست چقدر تلاش کنید، هرگز نمی‌توانید توپ را از او بگیرید.»

این ستاره تیم ملی اسپانیا همچنین درباره رابطه‌اش با ژاوی اضافه کرد:« ژاوی رابطه نزدیکی با بازیکنان دارد و توصیه‌های خوبی به ما می‌کند. او حتی بیرون از زمین هم به ما می‌گوید که از خطوط قرمز عبور نکنیم. گاهی وقتی صحبت می‌کند به مرور عصبانی می‌شود، تقریبا همه بازیکنان عصبانیت ژاوی را دیده‌اند.»

پدری همچنین درباره زندگی شخصی‌اش مدعی شد:« اولین چیزی که با حقوقم خریدم ماشینی برای پدرم بود. من در زندگی شخصی بسیار شلخته هستم اما در درون این شلختگی نظم خاصی دارم. یادم هست که وقتی بچه بودم دوست داشتم کچل کنم تا مثل اینیستا باشم.»