پذیرایی چند هزار نفری از اتوبوس لورکوزن!
پذیرایی چند هزار نفری از اتوبوس لورکوزن!
هواداران لورکوزن بعد از سال‌ها دوباره دیوانه‌وار عاشق تیمشان شده‌اند.

سال‌ها بود که در اطراف ورزشگاه بای آره‌نا چنین سرخوشی بزرگی وجود نداشت. هفت پیروزی متوالی در رقابت‌ها همه چیز را برای لورکوزن تغییر داد. این واقعیت که لورکوزن زمانی که ژابی آلونسو هدایت این تیم را برعهده گرفت در رتبه هفدهم جدول بوندسلیگا قرار داشت، فراموش نشده است.

شرایط به گونه‌ای تغییر کرده که اکنون لورکوزن امیدوار است برای اولین بار از سال 2002 وارد نیمه نهایی اروپا شود، زمانی که بایر حتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا (شکست 1-2 مقابل رئال مادرید در گلاسکو) رسید.

انتظار برای بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در برابر نماینده بلژیک، رویال یونیون سن ژیل درست کمتر از دو ساعت قبل از شروع بازی در اطراف بای آره‌نا مشهود بود؛ جایی که همه هواداران بایر از ساعت 7 بعد از ظهر در خیابان بیسمارک جمع شدند تا از اتوبوس تیم استقبال کنند.

بازیکنان با سرود و مواد آتش‌زا مورد استقبال چند هزار هوادار قرار گرفتند و پس از آن هواداران به سمت ورزشگاه حرکت کردند. موسی دیابی، مهاجم لورکوزن در این باره می‌گوید: “بازی خانگی کلید پیشرفت است، امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند. من می‌دانم که می‌توانید به آن‌ها تکیه کنید و آن‌ها روحیه خوبی ایجاد می‌کنند. رسیدن به اولین نیمه نهایی پس از سال 2002 یک انگیزه اضافی برای ما است. می‌دانیم که کار آسانی نخواهد بود، اما هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام می‌دهیم تا به دور بعد راه پیدا کنیم.”