پرتابگر پارالمپیکی: برای کسب طلا در توکیو تلاش می‌کنم
پرتابگر پارالمپیکی: برای کسب طلا در توکیو تلاش می‌کنم

پرتابگر نیزه پس از قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو، گفت: به سختی تمرین می کنم تا در پرتاب نیزه علاوه بر کسب طلا، رکوردشکنی نیز داشته باشم. امان الله پاپی در گفت و گو با حاشیه ورزش، اظهار کرد: از ۳۰ فروردین که تمرینات خود را در پرتاب نیزه با حمایت […]

پرتابگر نیزه پس از قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو، گفت: به سختی تمرین می کنم تا در پرتاب نیزه علاوه بر کسب طلا، رکوردشکنی نیز داشته باشم.

امان الله پاپی در گفت و گو با حاشیه ورزش، اظهار کرد: از ۳۰ فروردین که تمرینات خود را در پرتاب نیزه با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک در کیش آعاز کردم، تلاشم کسب بهترین نتیجه در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی و قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به توکیو بود، هر چند در تهران به دلیل تغییرات آب و هوایی و فشردگی تمرینات در کیش به رکوردی که انتظار داشتم، دست پیدا نکردم، اما عملکردم راضی کننده بود و با ثبت رکورد ۴۹ متر و ۲۴ سانتی متر بیشتر از رکورد ورودی تیم ملی که (۴۶ متر و ۴۹سانتی متر بود) توانستم برای نخستین بار در بازیهای پارالمپیک توکیو حضور پیدا کنم.

وی گفت: در حال حاضر تمریناتم را به گونه ای برنامه ریزی کرده ام که اگر مشکلی پیش نیاید بهترین رکورد (حداقل بالای ۵۰ متر) را در پرتاب نیزه به ثبت برسانم و علاوه بر کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو رکوردشکنی نیز داشته باشم.

این پرتابگر پارالمپیکی در خصوص تجهیزات خود نیز خاطرنشان کرد: با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک هیچ مشکلی از نظر تجهیزات ندارم و حتی در اردوها از بهترین تجهیزات استفاده می کنیم تا رکوردهای خوبی را به ثبت برسانیم.

وی افزود: هر چند قرار است اردوها از هفته آینده در لاهیجان برگزار شود، اما من از زمان پایان مسابقات رکوردگیری دوومیدانی تمرینات خود را زیر نظر مصطفی بهرامی (مربی پرتاب نیزه) در خرم آباد پیگیری کردم تا با آمادگی خوبی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنم.

پاپی در پایان از انجام ۲ بار تست دوپینگ توسط افسران وادا از ابتدای سال تاکنون خبر داد.