پردرآمدترین ورزشکاران زیر ۲۵ سال جهان معرفی شدند
پردرآمدترین ورزشکاران زیر ۲۵ سال جهان معرفی شدند
پنج ورزشکار پردرآمد زیر ۲۵ سال جهان معرفی شدند که دو ستاره فوتبال در این لیست حضور دارند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از استار، فوربس به خاطر تهیه فهرست ثروتمندان هر سال مشهور است و این بار به سراغ ورزشکاران زیر ۲۵ سال رفته است. این رسانه آمریکایی تمام داده‌ها از جمله درآمدهای داخل و خارج از زمین را برای تهیه این فهرست ارزیابی کرده است.

پردرآمدترین ورزشکاران زیر ۲۵ سال جهان به شرح زیر است:

۵. لوکا دانچیچ – ۴۷.۲ میلیون دلار

اولین نفر در این لیست دانچیچ، ستاره دالاس‌ماوریکس است که قرارداد خود را به ارزش ۲۰۷ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ تمدید کرد. این بازیکن ۲۴ساله در مجموع ۴۷.۲ میلیون دلار به دست آورده است که از ۳۷.۲ میلیون دلار در زمین و ۱۰ میلیون دلار خارج از زمین تشکیل شده است.

۴. ارلینگ هالند – ۵۲ میلیون دلار

ماشین گلزنی منچسترسیتی و نروژ در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران فوربس در سال جاری حضور داشته و در رتبه ۳۲ قرار گرفته است. این بازیکن ۲۳ ساله که در فصل گذشته ۵۲ گل به ثمر رساند و رکوردهای فراوانی را شکست، در حال تبدیل‌شدن به یکی از پردرآمدترین بازیکنان جهان است و روی جلد بازی کامپیوتری EA Sports نیز قرار گرفته است. او ۵۲ میلیون دلار در سال درآمد داشته است.

۳. مکس فرشتاپن – ۶۴ میلیون دلار

فرشتاپن کاملاً در فرمول یک توانسته خودش را تثبیت کند و درآمد خوبی را هم به دست می‌آورد. گفته می‌شود که راننده رد بول که دو بار قهرمان جهان شده، ۶۴ میلیون دلار در سال به دست آورده است.

۲. کیلر موری – ۷۰.۵ میلیون دلار

کاردینالز آریزونا موری با تمدید پنج‌ساله قراردادش به ارزش ۲۳۰.۵ میلیون دلار در تابستان ۲۰۲۲ در این فهرست قرار گرفت. او در رشته فوتبال آمریکایی فعالیت دارد. بر این اساس رقم خیره‌کننده ۲۹ میلیون دلاری برای هر فصل به این بازیکن ۲۵ ساله پرداخت می‌شود.

۱. کیلیان ام‌باپه – ۱۲۰ میلیون دلار

فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن و فرانسه با اختلاف زیادی در صدر جدول قرار گرفته است. در یک دوره ۱۲ ماهه، مجموع درآمد او به طور باورنکردنی ۷۸ میلیون دلار افزایش یافت. او دستمزد چشمگیری در PSG به جیب می‌زند و با برندهای زیادی شامل Nike ،Dior و Sorare نیز قراردادهای مالی بسته است.

  • منبع خبر : ایسنا