پرسپولیس به دنبال تکرار خاطره خوش شب عید
پرسپولیس به دنبال تکرار خاطره خوش شب عید
آخرین بازی تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در شهر تبریز در تاریخ چهاردهم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با شکست سرخپوشان تبریزی در خانه به پایان رسید.

به گزارش حاشیه ورزش دیدار هفته دوم تیم‌ های تراکتور و پرسپولیس در چارچوب مسابقات لیگ برتر بیست و سوم قرار است فردا در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار شود.

دو تیم در نیمه اسفند ماه سال گذشته در همین استادیوم آخرین رویارویی خود را تجربه کردند. بازی که پرسپولیس در همان اوایل کار با گل محمد عمری (۱۸) و مهدی ترابی (۳۰) در نیمه اول کار را تمام کرد و به رختکن رفت اما در بازگشت به نیمه دوم محمد عباس‌زاده (۶۷ و ۸۴ از روی نقطه پنالتی) دو بار دروازه پرسپولیس را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود… اما این پایان کار نبود تا وحدت هنانوف در دقیقه ۵ +۹۰ گل شادی بخش پرسپولیس را در استادیوم یادگار امام تبریز به ثمر برساند.

حالا این بار تراکتور پس از پنج ماه در بازی هفته دوم دوره رفت مسابقات دور جدید لیگ در خانه به دنبال تلافی شکست قبلی است و از سوی دیگر شاگردان یحیی گل محمدی تیم قهرمان فصل گذشته به دنبال تکرار پیروزی. با توجه به نتایج رقم خورده در هفته اول مسابقات لیگ برتر و پیروزی استقلال و سپاهان بدون شک سرخ‌های تهرانی حاضر به از دست دادن حتی یک امتیاز هم در دیدار مقابل تراکتور نیستند.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر تیم‌های پرسپولیس و تراکتور به ترتیب در مکان های پنجم و سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند. تیم تراکتور در بازی اول خود در مصاف با سپاهان سه بر یک مغلوب شد و پرسپولیس پیکان را یک بر صفر شکست داد.

منبع :خبر ورزشی 

  • منبع خبر : ایسنا