پرسپولیس در آرامش، بی توجه به حواشی
پرسپولیس در آرامش، بی توجه به حواشی
در حالی که جنجال‌های زیادی پیرامون نام پرسپولیس وجود دارد اما بازیکنان این تیم با حداکثر آرامش و تمرکز، به استقبال بازی پیکان می‌روند.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول ملزم به پیروزی است و هر نتیجه دیگری، این تیم را به رتبه دوم جدول خواهد برد. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی با این ماموریت هفته خود را سپری کردند که حالا روز موعود برای آنها فرا رسیده است.

نکته جالب اینکه پرسپولیس در حالی به مصاف پیکان می‌رود که پیروزی در این بازی، سرخپوشان را تبدیل به اولین تیم 60 امتیازی لیگ بیست و دوم خواهد کرد و این تیم فرصت خواهد داشت تا با رسیدن به 66 امتیاز، قهرمان قطعی لیگ بیست و دوم لقب بگیرد اما گام نخست دیدار با پیکان خواهد بود؛ تیمی که در نیم فصل اول پرسپولیس را متوقف کرد.

یحیی احتمالا کمترین تغییر را در ترکیب خود اعمال خواهد کرد و شواهد حاکی از آن است که اگر شرایط گولسیانی پایدار نشود، ورود اسدبیگی به جای سرلک، تنها تغییر پرسپولیس در این بازی خواهد بود و سایر نفرات همچون بازی گل‌گهر به میدان خواهند رفت.

این دیدار تنها برای علیرضا بیرانوند از نظر رکورد شخصی این فصل اهمیت خواهد داشت. او امیدوار است با کلین‌شیت بعدی، جایگاهش در صدر جدول را مستحکم کند و به دستکش طلایی لیگ برتر نزدیک شود. او در صورتی که دستکش خود را طلایی کند، به رکورد جالبی در این خصوص خواهد رسید

یک روز بعد از توقف استقلال در ورزشگاه آزادی، حالا شاید ترس از توقف در ساق پای دیگر بازیکنان تیم تهران هم وجود داشته باشد. هرچند که آنها در تمرین مصمم، با تمرکز و کاملا آرام بودند. حتی اگر جنجال و حواشی پیرامون تیمشان و تغییر محل دیدارشان، به اوج رسیده باشد.