پرسپولیس – فولاد سوپرجام آسیایی در سیرجان
پرسپولیس – فولاد سوپرجام آسیایی در سیرجان
مسابقه سوپرجام فصل 1400-1399 بین دو تیم پرسپولیس و فولادخوزستان دوشنبه ساعت 17:15 در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی شهر سیرجان برگزار می شود.

به گزارش حاشیه ورزش ، سوپرجام فصل 1400-1399 قرار بود پیش از شروع فصل برگزار شود که بنا به دلایلی این مسابقه به تعویق افتاد و در نیم فصل لیگ و  روز دوشنبه 18 بهمن ساعت 17:15  بین دو تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر  و فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی فصل گذشته برگزار می شود. این در حالی است که دو تیم  2بهمن در هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی بازی کردند و پرسپولیس یک بر صفر برنده شد. البته فولاد بازی رفت را هم با سرمربیگری عبدالله ویسی با سه گل به پرسپولیس واگذار کرده بود. به این ترتیب دو تیم برای سومین مرتبه در این فصل به مصاف هم می روند این مرتبه برنده مسابقه صاحب یک جام قهرمانی می شود و ارزش مسابقه فقط سه امتیاز نیست. باید دید فولاد نسبت به 16 روز پیش چه تغییرات تاکتیکی در روند تیمش ایجاد کرده البته نکونام دو بازیکن استقلال یعنی آرش رضاوند و عارف آغاسی را هم جذب کرده  البته  محمدرضا خلعتبری هم به این تیم اضافه شده است.  از سویی دیگر حردانی بازیکن ملی پوش فولاد از این تیم جدا شده و به استقلال رفته در حالیکه پرسپولیس فعلا احمد گوهی دروازه بان نفت آبادان را به خدمت گرفته است.

جواد نکونام روزهای دشواری را با فولاد پشت سر می گذارد. تیم او در لیگ برتر با 21 امتیاز در رده دهم جدول ایستاده ولی  پرسپولیس قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر 35 امتیاز دارد  و در رده دوم جدول ایستاده. این دو تیم قرار بود فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشند اما به دلیل صادر نشدن مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس AFC این تیم را از لیگ قهرمانان کنار گذاشت ولی فولاد خوزستان که ساختار مناسب یک باشگاه را دارد در این رقابت حضور خواهد داشت. به این ترتیب باید شاهد یک سوپرجام آسیایی باشیم.

پرسپولیس در هفته گذشته روز های پرتنش و پرحاشیه ای را پشت سرگذاشت از استعفا و قهر چنده روزه گل محمدی گرفته تا پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان به مقدار کافی! هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا یک جام قهرمانی را به هوادارانشان تقدیم کنند و می توان گفت شانس هر دو تیم قرمزپوش  برای پیروزی در این مسابقه برابر است هرچند وضعیت فنی پرسپولیس به بهتر از فولاد خوزستان است.

اسامی داوران بر همین اساس محمدرضا اکبریان به عنوان داور و سعید علی نژادیان، جلیل شعرانی به همراه سید رضا مهدوی( کمک داور) در این بازی قضاوت خواهند کرد. داوری که گفته می شود شاید در پایان این مسابقه از دنیای قضاوت خداحافظی کند.

انتهای پیام/