پرسپولیس مهاجم کاربلد می‌خواهد که در دسترس نیست
پرسپولیس مهاجم کاربلد می‌خواهد که در دسترس نیست
مهاجم سال‌های دور تیم ملی معتقد است پرسپولیس باید یکی - دو فوروارد کاربلد و گلزن خوب بگیرد که تصور می‌کنم هنوز کادر فنی به آن دسترسی پیدا نکرده و در بازار موجود نیست

علی اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با حاشیه ورزش در ارزیابی از بازی تیم النصر و پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به امکانات و مسائل حاشیه‌ای که پرسپولیس درگیر آن بود نتیجه مساوی برابر النصر آن هم در خانه حریف قابل قبول و راضی کننده است. هرچند کسب ۳ امتیاز این دیدار دور از دسترس نبود اگر پرسپولیس تلاش خود را بیشتر می‌کرد.

وی گفت: تیم النصر در این دیدار بازی قابل توجهی را به نمایش نگذاشت، به خصوص بعد از این که یک بازیکن النصر اخراج و ۱۰ نفره شد، فرصت خوبی برای پرسپولیس فراهم بود تا گل‌های بیشتری به ثمر برساند که با بدشانسی مواجه شد. البته بازیکنان پرسپولیس زحمات و تلاش خود را کشیدند و با تعصب، غیرت و دوندگی بالایی که بازیکنان داشتند موفق شدند حریف را در خانه خود متوقف کنند.

کادرفنی به خوبی پرسپولیس را جمع کرد

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: با وجود این که پرسپولیس پیش از این دیدار با مسائل حاشیه‌ای زیادی روبرو بود و بازیکنان شرایط روحی و روانی خوبی نداشتند اما کادر فنی در این بازی خوب توانسته بود تیم را جمع و جور کند و فارغ از هر گونه مشکلاتی که در گذشته داشت بازیکنان با تمرکز بالا توانستند به نتیجه مساوی دست پیدا کنند. البته ای کاش بازی با ۳ امتیاز به نفع تیم ایران به پایان می‌رسید.

مدیرروستا همچنین در پاسخ به این پرسش که آسیب دیدگی رونالدو چه تاثیری در نتیجه این دیدار داشت؟ گفت: بی‌تاثیر نبود، اگر تیم ما کمی شانس داشت قطعا ۳ امتیاز را می‌توانست بگیرد. هر چند پرسپولیس چون کنترل خوبی روی رونالدو داشت، خطری برای دروازه پرسپولیس ایجاد نکرد. ضمن این که معتقدم تیم النصر و رونالدو مثل دور رفت خیلی آماده این دیدار نبودند و اگر پرسپولیس کمی تلاش خود را بیشتر می‌کرد نتایج بهتری برای آن رقم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: با روحیه‌ای که بازیکنان در دیدار با النصر کسب کردند شرایط بهتری برای کسب ۳ امتیاز بازی بعد خواهند داشت، به نظر می‌رسد پرسپولیس می تواند جزو ۲ تیم برتر قرار بگیرد و به مرحله بعد صعود کند.

مهاجم مدنظر پرسپولیس در بازار نیست

مهاجم سال‌های دور تیم ملی در پایان یکی از نقاط ضعف پرسپولیس را در فوروارد و خط حمله عنوان کرد و گفت: پرسپولیس باید یکی – دو فوروارد کاربلد و گلزن خوب بگیرد که تصور می‌کنم هنوز کادر فنی به آن دسترسی پیدا نکرده و در بازار موجود نیست، اگر بتواند این مشکل را مرتفع کند شرایط راحت‌تری در آسیا خواهد داشت. پرسپولیس باید خط حمله خود را تقویت کند.

  • منبع خبر : ایسنا