پرواز کاپیتان ایران برای صعود قطعی
پرواز کاپیتان ایران برای صعود قطعی
ستاره ایرانی تیم فوتسال پالما برای انجام دیدار با نویا به این شهر سفر کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

حسین طیبی که دو شب قبل در نخستین دیدار پلی‌آف لیگا اسپانیا مقابل نویا به میدان رفت و در جریان پیروزی هشت بر دو تیم فوتسال پالما حضور داشت، امروز هم یکی از اعضای کاروان تیمش بود تا فردا شب هم دوباره در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

تیم فوتسال پالما در حالی که حسین طیبی را در اختیار داشت، در نخستین مسابقه مرحله پلی‌آف لیگا ناسیونال اسپانیا به مصاف نویا رفت و به پیروزی پُر گل رسید و در صورتی که فردا شب هم به برتری دست پیدا کند، راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها خواهد شد، اما شکست در این بازی، کار را به سومین مسابقه خواهد کشید.

طیبی که در فصل جاری لیگا ناسیونال اسپانیا ۱۴ گل به ثمر رسانده و بهترین لژیونر ایرانی گلزن حاضر در این رقابت‌ها محسوب می‌شود، در هفته بیست و چهارم توانست دو گل مقابل نویا بزند که امیدوار است در دیدار فردا شب هم برابر همین تیم موفق به گلزنی شود.

یاران طیبی که در مرحله نخست لیگا ناسیونال اسپانیا بالاتر از بارسلونا قرار گرفتند و به صدرنشینی رسیدند، پس از صعود به نیمه نهایی حریف یکی از تیم‌های ال‌پوزو موریسا یا خاین خواهند شد و شانس راهیابی به فینال و جدال دوباره با آبی اناری‌ها را دارند.