پرونده بازی با پیکان را به دادگاه CAS می‌بریم
پرونده بازی با پیکان را به دادگاه CAS می‌بریم

مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید، این باشگاه پرونده دیدار تیمش برابر پیکان را در دادگاه عالی ورزش پیگیری می‌کند. به گزارش حاشیه ورزش، مهرداد سراجی درباره رای کمیته استیناف در پرونده بازی سایپا و پیکان، اظهار کرد: در لایحه‌ای که ما به استیناف فرستادیم، موضوع ماه ۶۱ که بازیکن غیرمجاز است را مطرح نکردیم. ما گفتیم […]

مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید، این باشگاه پرونده دیدار تیمش برابر پیکان را در دادگاه عالی ورزش پیگیری می‌کند.

به گزارش حاشیه ورزش، مهرداد سراجی درباره رای کمیته استیناف در پرونده بازی سایپا و پیکان، اظهار کرد: در لایحه‌ای که ما به استیناف فرستادیم، موضوع ماه ۶۱ که بازیکن غیرمجاز است را مطرح نکردیم. ما گفتیم بازیکن صلاحیت لازم برای ورود به زمین را نداشت. می‌گویند بازیکن مذکور در جریان بازی تاثیر نداشته است، اما چندسالی است با تغییر قانون بحث تاثیرگذاری تغییر کرده چون میزان تاثیرگذاری قابل اندازه‌گیری نیست.

وی افزود: رای صادرشده فاقد پشتوانه حقوقی است. کمیته استیناف جلساتش هر سه‌شنبه برگزار می‌شد اما برای این پرونده با فشارهای سیاسی روز یکشنبه رای صادر کردند. صحبت‌های نمایندگان مجلس درباره این پرونده موجود است. آقای موسوی حتی رای صادرشده را امضا نکرده‌اند اما رای ابلاغ شده است. با این‌حال ما برای پیگیری حقوق باشگاه خودمان، به دادگاه CAS  اعتراض می‌کنیم.