پست احساسی و زیبای ستاره اینتر بعد از شکست در فینال
پست احساسی و زیبای ستاره اینتر بعد از شکست در فینال
نیکولا بارلا، ستاره خط میانی اینترمیلان و یکی از دلایل موفقیت اینتر در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست در فینال برابر من سیتی با انتشار یک پست اینستاگرامی سعی کرد روحیه بازیکنان و هواداران نراتزوری را بالا نگه دارد. او در این پست نوشت: "من همیشه فکر می‌کردم که برد به معنای افتخار است، در عوض باخت به معنای شکست است. اما در سال‌های اخیر به ما یاد داده اید. غرور وجود دارد و این مهمترین نکته در همه عشقی است که به ما نشان دادید. یک اتاق رختکن متشکل از مردانی است که سخت تلاش کرده اند تا اینتر را به جایی که لیاقتش را دارد برگردانند. عرق وجود دارد. به شما اطمینان می‌دهم که تعصب داریم. همیشه برای این پیراهن تلاش کرده ایم." او در ادامه نوشت: "بردهایی وجود دارد که به ما احساسات بسیاری داده است که برای همیشه در درون خود آن را به همراه خواهیم داشت. شکستی هم وجود دارد، تلخ و سخت که تحمل کردن آن در نوع خود محرکی برای تلاش و انجام کاری بزرگتر است برای همین دلیل، مدال نقره ما را به جلو خواهد برد، همراه با پیروزی ها و نه در گوشه ای پنهان از همه، به احترام این ماجراجویی فوق العاده "

به گزارش حاشیه ورزش 

نیکولا بارلا، ستاره خط میانی اینترمیلان و یکی از دلایل موفقیت اینتر در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست در فینال برابر من سیتی با انتشار یک پست اینستاگرامی سعی کرد روحیه بازیکنان و هواداران نراتزوری را بالا نگه دارد.

او در این پست نوشت: “من همیشه فکر می‌کردم که برد به معنای افتخار است، در عوض باخت به معنای شکست است. اما در سال‌های اخیر به ما یاد داده اید. غرور وجود دارد و این مهمترین نکته در همه عشقی است که به ما نشان دادید. یک اتاق رختکن متشکل از مردانی است که سخت تلاش کرده اند تا اینتر را به جایی که لیاقتش را دارد برگردانند. عرق وجود دارد. به شما اطمینان می‌دهم که تعصب داریم. همیشه برای این پیراهن تلاش کرده ایم.”

او در ادامه نوشت: “بردهایی وجود دارد که به ما احساسات بسیاری داده است که برای همیشه در درون خود آن را به همراه خواهیم داشت. شکستی هم وجود دارد، تلخ و سخت که تحمل کردن آن در نوع خود محرکی برای تلاش و انجام کاری بزرگتر است برای همین دلیل، مدال نقره ما را به جلو خواهد برد، همراه با پیروزی ها و نه در گوشه ای پنهان از همه، به احترام این ماجراجویی فوق العاده “