پشت پرده تقابل استقلالی‌ها با خطیر افشا شد
پشت پرده تقابل استقلالی‌ها با خطیر افشا شد
استقلال با یک بحران تمام عیار مواجه شده و حالا با تمام وجود آن را احساس می‌کند. بحرانی که می‌تواند کل مجموعه را به حاشیه بکشاند.

به گزارش حاشیه ورزش وقتی پس از بازی با آلومینیوم اراک بازیکنان استقلال مقابل دوربین‌ها قرار گرفتند و به شدت از شرایط باشگاه خود انتقاد کردند، کاملاً می‌شد حدس زد چه اتفاقات عجیب و غریبی انتظار این تیم را می‌کشد. بازیکنان استقلال دوشنبه شب حاضر به تمرین نشدند و اعلام کردند به خاطر عدم دریافت مطالبات خود داخل زمین چمن نمی‌شوند البته آنها برای این اعتصاب دلایل دیگری هم داشتند و مدعی بودند صرفاً همه چیز به مسائل مالی برنمی‌گردد و بحث شخصیت هم در میان است.

پول ندادند، توهین هم کردند

ناگفته پیداست که دلیل اول تمرین نکردن بازیکنان استقلال و تعطیل کردن کار عدم دریافت مطالبات آنها بود. استقلالی‌ها همچنان بابت فصل قبل همچنان رقم قابل ملاحظه‌ای را طلبکار هستند و علاوه بر آن بابت این فصل نیز رقمی دریافت نکرده‌اند به همین خاطر دست از تمرین کشیدند تا شاید کادر مدیریتی باشگاه فکری به حال آنها بکند البته گروهی از استقلالی‌ها هنگام ترک محل تمرین می‌گفتند: «پول خیلی مهم است ولی علاوه بر آن نکات دیگری هم باید رعایت شود وقتی از خرداد ماه چنین مشکلاتی را در باشگاه می‌بینیم و همه اتفاقات تلخ یکی پس از دیگری به وقوع می‌پیوندد کاملاً مشخص است که به فکر ما نیستند و همین مسئله به شخصیت تیم و بازیکنانش لطمه وارد می‌کند. مگر می‌شود ما همینطور تماشاگر باشیم تا ببینیم هر کاری که سرمربی تیم خواسته انجام نمی‌شود؟ مگر می‌شود اردوهای تدارکاتی ما در داخل و خارج از کشور به همین راحتی لغو شود؟ بازیکنان کلیدی استقلال رفتند اما نفراتی که جواد نکونام خواسته جذب نشده‌اند. چرا باید چنین برخوردی با سرمربی تیم صورت بگیرد؟ علاوه بر اینکه پول نداده‌اند با چنین رفتاری به شخصیت ما هم توهین کردند و حالا بهتر است طوری رفتار کنیم تا حساب کار دست آقایان بیاید.»

تقابل با خطیر

اعتصاب استقلالی‌ها عملاً به معنای تقابل آنها با علی خطیر محسوب می‌شود چون مدیرعامل را به عنوان فرد شماره یک امور اجرایی مخاطب خود می‌دانند. حالا دیگر کار به جایی رسیده که تقابل همه جانبه شده است و خطیر یا باید از سمت خود کناره‌گیری کند یا باید با بازیکنان برخورد کند (البته قطعاً چنین حرکتی با واکنش تند جواد نکونام مواجه خواهد شد)  یا اینکه کار را رها کند. البته همه این اتفاقات در صورتی جلو می‌رود که پول به باشگاه نرسد اگر حساب باشگاه پر شود طبیعی است که همه این اتفاقات حل و فصل شده و همه چیز گل و بلبل می‌شود

منبع :خبر ورزشی 

  • منبع خبر : خبر ورزشی