پل پوگبا به جمع معترضان به رژیم صهیونیستی اضافه شد
پل پوگبا به جمع معترضان به رژیم صهیونیستی اضافه شد

هافبک مسلمان منچستریونایتد بعد از دیدار برابر فولام، پرچم فلسطین را در ورزشگاه اولدترافورد در دست گرفت و اعتراض خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از راشاتودی، در ادامه دیدارهای هفته ماقبل پایانی لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در خانه به دیدار فولام رفت که این […]

هافبک مسلمان منچستریونایتد بعد از دیدار برابر فولام، پرچم فلسطین را در ورزشگاه اولدترافورد در دست گرفت و اعتراض خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از راشاتودی، در ادامه دیدارهای هفته ماقبل پایانی لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در خانه به دیدار فولام رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این بازی آخرین دیدار خانگی فصل شاگردان اوله گنار سولسشایر بود.

پل پوگبا هافبک مسلمان منچستریونایتد جدیدترین ستاره دنیای فوتبال است که حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان می‌دهد که در روزهای اخیر به دلیل حملات رژیم اشغالگر قدس شرایط سختی را تجربه کردند.

در دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه‌ها حضور داشتند تا بعد از مدت‌ها در لیگ تماشاگران نیز حضور داشته باشند.

در حالی که فوفانا و حمزه دو بازیکن مسلمان لسترسیتی در دیدار اخیر این تیم نیز پرچم فلسطین را در ورزشگاه حمل کردند، این بار پل پوگبا نیز به این جمع اضافه شد و اعتراض خود را به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

پیشتر نیز افرادی چون محمد الننی و محمد صلاح در پیام‌هایی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

به گزارش حاشیه ورزش، بیش از ۲۰۰ نفر از جمله زنان و کودکان تاکنون در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسیدند و همین باعث شده است تا خیلی از ستاره‌ها و باشگاه‌ها به حمایت از کشور فلسطین بپردازند.