پوریا فیاضی: علاقه‌ای به دومی در لیگ ندارم
پوریا فیاضی: علاقه‌ای به دومی در لیگ ندارم
پوریا فیاضی در مورد صعود پیکان به فینال گفت: شاید نوسان ما بود که با سپاهان در این مرحله روبرو شدیم و این دیدار باید در فینال انجام می‌شد.

به گزارش حاشیه ورزش ، پوریا فیاضی بازیکن پیکان در مورد پیروزی مقابل سپاهان و صعود به فینال لیگ برتر والیبال گفت: با تیمی که کادر فنی باهوش و با سابقه قهرمانی و بازیکنان ارزشمند داشت، بازی کردیم. این فصل بدشانسی‌های زیادی داشتیم، شاید نوسان ما بود که با سپاهان در این مرحله روبرو شدیم و این دیدار باید در فینال انجام می‌شد.

او در ادامه افزود: بازی بسیار سنگین بود. فکر می‌کنم در چهار بازی پلی‌آف فقط یک ست را باختیم که این نشان می‌دهد بسیار بابرنامه کار کردیم. کنترل بازیکنی مثل امیر غفور (بازیکن سپاهان) که ماشین امتیازگیری است، سخت است و بازی مقابلش همیشه برای من سخت بوده اما خوشبختانه این کار را کردیم.

فیاضی در مورد ارزیابی خود از دیدار فینال مقابل شهداب یزد گفت: هیچ بازی آسانی وجود ندارد. تا قبل فینال را می‌شد پیش بینی کرد اما فینال همیشه شرایط خاصی دارد. زمان نسبی برای آمادگی داریم. این فصل تیم‌ها خیلی نزدیک بودند اما روند ما خیلی خوب است. علاقه‌ای به دوم شدن ندارم. قبلا در لیگ دوم شده‌ام که تا چند روز از عید هم گذشت از خانه بیرون نیامده ام. امیدوارم این بار قهرمان شویم.

حمزه زرینی: فصلی پرفراز و نشیب داشتیم

به گزارش ایسنا، حمزه زرینی بازیکن تیم پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان و صعود به فینال لیگ برتر گفت: خدا را شکر می‌کنم بعد از فصلی پر فراز و نشیب به فینال رسیدیم. تیم خودباورانه بازی کرد. جدا از گیم دوم که باختیم در ادامه به بازی برگشتیم و این نشان می‌دهد که تیم ما خودباورانه‌ترین تیم لیگ است و در لحظات حساس باتجربه عمل کردیم.

او در مورد ارزیابی خود از فینال لیگ مقابل شهداب یزد بیان کرد: نمی‌شود فینال را پیش بینی کرد. هر چه خدا بخواهد.