پوچتینو: گل اول رئال لکه ننگ داوری بود
پوچتینو: گل اول رئال لکه ننگ داوری بود
سرمربی پاری سن ژرمن به انتقاد از عملکرد داوری بعد از شکست سنگین برابر رئال مادرید پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن دو نیمه بسیار متفاوت را برابر رئال مادرید تجربه کرد. تیم پاریسی در نیمه نخست با یک گل رئال را شکست داد اما در نیمه دوم ۳ گل دریافت کرد تا وداعی تلخ با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت: آنچه که رخ داد لکه ننگ بود. این واقعا درد آور است. گل نخست رئال مادرید با خطای آشکار بنزما روی دوناروما رخ داد. این یک خطای داوری آشکار و واضح بود. نباید چنین اشتباهی در سال ۲۰۲۲ رخ دهد.

او ادامه داد: وقتی چنین گلی را دریافت می کنید سناریوی بازی کاملا تغییر می کند. این گل بازیکنان ما از نظر ذهنی به هم ریخت. هواداران رئال به خوبی از تیم خود حمایت کردند و همه چیز تغییر کرد. برایم بسیار عجیب است که چرا داور برای گل نخست رئال به VAR مراجعه نکرد. از همه زوایا می‌توان دید که خطا صورت گرفته است. واقعا باور نمی کنم که چرا کمک داور ویدئویی دخالت نکرد.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان گفت: در ۱۰ دقیقه تفاوتها رقم خورد. ما در هر دو دیدار تیم برتر بودیم. باید این لحظات سخت را مدیریت کرد و این در فوتبال بسیار مهم است. ما در این دیدار به گونه ای شکست خوردیم که صحبت کردن درباره آن سخت است.