پیرلو: بازیکنان 100 درصد از من حمایت می کنند
پیرلو: بازیکنان 100 درصد از من حمایت می کنند

سرمربی یوونتوس بعد از قهرمان کردن تیم در جام حذفی ایتالیا ابراز امیدواری کرد که دراین تیم بماند. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مدیاست، یوونتوس با پیروزی دو بر یک برابر آتالانتا قهرمان جام حذفی ایتالیا شد. پیرلو در نشست خبری بعد از بازی گفت: هر دو تیم از ابتدا تا آخر […]

سرمربی یوونتوس بعد از قهرمان کردن تیم در جام حذفی ایتالیا ابراز امیدواری کرد که دراین تیم بماند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مدیاست، یوونتوس با پیروزی دو بر یک برابر آتالانتا قهرمان جام حذفی ایتالیا شد.

پیرلو در نشست خبری بعد از بازی گفت: هر دو تیم از ابتدا تا آخر بازی عملکرد خوبی داشتند و با شایستگی توانستیم به پیروزی برسیم و جام قهرمانی را بالای سر بریم. بسیار خوشحالیم که توانستیم این شب زیبا را رقم زنیم.

سرمربی یونتوس ادامه داد: ما فصل خوبی را تجربه نکردیم با این حال قهرمانی در جام حذفی را می خواستیم و به هدف خود دست پیدا کردیم. هم در نیمه نهایی و هم در فینال تیم های شایسته ای را شکست دادیم و این نشان می دهد که شایسته قهرمانی هستیم.

او درباره ادامه همکاری با یوونتوس گفت: در فصل نخست حضورم در یووه چیزهای زیادی یاد گرفتم. بدون شک در ادامه بهتر و بهتر خواهم شد و به زمان نیاز دارم. باشگاه باید تصمیم نهایی را بگیرد اما من دوست دارم ادامه بدهم. باید دید که چه خواهد شد. بازیکنان ۱۰۰ درصد از من حمایت خواهند کرد و این نکته بسیار مهمی برای یک مربی است. من به روزنامه ها توجه نمی کنم و با قدرت به کار خود ادامه می دهم.