پیروزی تیم والیبال ساحلی الف ایران در مسابقان قهرمانی زیر 21 سال مردان آسیا
پیروزی تیم والیبال ساحلی الف ایران در مسابقان قهرمانی زیر 21 سال مردان آسیا

تیم والیبال ساحلی الف ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال مردان آسیا موفق به شکست قزاقستان شد. به گزارش حاشیه ورزش و با اعلام فدراسیون والیبال، چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال آسیا از صبح امروز (دوشنبه) به میزبانی ناخون پاتوم تایلند آغاز شد. تیم والیبال […]

تیم والیبال ساحلی الف ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال مردان آسیا موفق به شکست قزاقستان شد.

به گزارش حاشیه ورزش و با اعلام فدراسیون والیبال، چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال آسیا از صبح امروز (دوشنبه) به میزبانی ناخون پاتوم تایلند آغاز شد.

تیم والیبال ساحلی الف ایران (ابوالحسن خاکی‌زاده – سینا شوکتی) که در گروه C با تیم‌های قطر و قزاقستان دو هم‌گروه است، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز به وقت تهران به مصاف نماینده دوم قزاقستان رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد.

ملی‌پوشان ایران با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۳ حریف خود را شکست دادند تا صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها قطعی شود.

تیم الف ایران ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه در دومین مسابقه مرحله مقدماتی خود به مصاف قطر خواهد رفت تا در صورت شکست این تیم به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

در نخستین مسابقه این رقابت‌ها نیز تیم‌ ب ایران (امیررضا زمانی – رضا نقیبی‌زاده) که در گروه A با تیم‌های تایلند یک و استرالیا هم‌گروه است، به مصاف تیم میزبان رفت و دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۱۹ مغلوب نماینده نخست تایلند شد.

زمانی و نقیبی‌زاده ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه به وقت تهران در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی به مصاف استرالیا دو خواهند رفت و برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید حتما این تیم را شکست دهند.

کامران ذوقی به عنوان سرپرست و آرش رامسری به عنوان سرمربی، تیم‌های زیر ۲۱ سال ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.