پیروزی راحت فرانسه و هلند در انتخابی یورو ۲۰۲۴
پیروزی راحت فرانسه و هلند در انتخابی یورو ۲۰۲۴
فرانسه و هلند به‌راحتی توانستند حریفانشان را در انتخابی یورو ۲۰۲۴ شکست دهند.

به گزارش حاشیه ورزش ، در ادامه دیدارهای انتخابی یورو ۲۰۲۴ که تابستان آینده در آلمان برگزار می‌شود تیم ملی فوتبال فرانسه با دو گل در خانه ایرلند را شکست داد. اورلین شوآمنی و مارکوس تورام برای خروس‌ها گلزنی کردند و سه امتیاز این دیدار نصیب شاگردان دیدیه دشان شد.

از همین گروه هلند در خانه با سه گل از سد یونان گذشت. مارتن دی‌رون، کودی خاکپو و ووت وخهورست برای لاله‌های نارنجی گلزنی کردند تا هلند در رده دوم قرار گیرد.

از گروه E رقابت‌ها چک برابر تیم اوج گرفته آلبانی در خانه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت ولی با این وجود همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. لهستان نیز توانست با دو گل روبرت لواندوفسکی در نیمه دوم از سد جزایر فارو عبور کند و امیدوار به صعود بماند.

روبرت لواندوفسکی با زدن دو گل در این دیدار شمار گل‌های ملی‌اش را به عدد ۸۱ رساند تا تنها سه گل تا رسیدن به رکورد فرانس پوشکاش دومین گلزن برتر تاریخ اروپا در دیدارهای ملی فاصله داشته باشد.

از گروه G تیم شگفتی‌ساز مجارستان توانست صربستان را در خانه با نتیجه دو بر یک شکست دهد و به صدر جدول رده‌بندی راه یابد و در نهایت در گروه H دانمارک با چهار گل توانست سن‌مارینو را شکست دهد و به رده دوم جدول رده‌بندی راه یابد. در این گروه فنلاند با برتری یک بر صفر برابر قزاقستان همچنان در صدر قرار دارد.

  • منبع خبر : ایسنا