پیروزی هاکس در نیمه‌نهایی کنفرانس شرق NBA/ کلیپرز از سد موریکس گذشت
پیروزی هاکس در نیمه‌نهایی کنفرانس شرق NBA/ کلیپرز از سد موریکس گذشت

در پایان دومین بازی‌ از مرحله‌ نیمه‌نهایی کنفرانس شرق لیگ بسکتبال NBA، تیم هاکس برابر حریف خود به برد رسید. به‌گزارش حاشیه ورزش، در ادامه ‌مسابقات‌ مرحله‌ نیمه‌نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ بسکتبال NBA، تیم‌های آتلانتا هاکس و سونتی سیکسرز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، هاکس با نتیجه ۱۲۸ – ۱۲۴ به […]

در پایان دومین بازی‌ از مرحله‌ نیمه‌نهایی کنفرانس شرق لیگ بسکتبال NBA، تیم هاکس برابر حریف خود به برد رسید.

به‌گزارش حاشیه ورزش، در ادامه ‌مسابقات‌ مرحله‌ نیمه‌نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ بسکتبال NBA، تیم‌های آتلانتا هاکس و سونتی سیکسرز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، هاکس با نتیجه ۱۲۸ – ۱۲۴ به پیروزی رسید.

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد: 

کوارتر اول: ۲۷ – ۴۲ آتلانتا

کوارتر دوم: ۲۷ – ۳۲ آتلانتا

کوارتر سوم: ۲۹ – ۲۵ سونتی سیکسرز

کوارتر چهارم: ۴۱ – ۲۹ سونتی سیکسرز

در این دیدار که دومین بازی نیمه‌نهایی کنفرانس شرق بود، «تری یانگ» ستاره تیم هاکس موفق شد ۳۵ امتیاز، ۱۰ پاس گل و دو ریباند را به دست آورده و ستاره تیم ‌خود شود.

در سوی دیگر نیز «جوئل امبید» با وجود کسب ۳۹ امتیاز، ۴ پاس گل و ۹ ریباند ستاره زمین بود، اما نتوانست مانع شکست سیکیرز در این مسابقه شود.

اما آخرین بازی مرحله یک چهارم کنفرانس غرب نیز بامداد امروز برگزار شد که در پایان، تیم کلیپرز موفق شد با برتری ۱۱۱ – ۱۲۶ مقابل موریکس، مجموعا ۳ – ۴ برنده سری شده و به عنوان آخرین تیم راهی نیمه‌نهایی کنفرانس غرب شود.