پیروزی یاران سعادت مقابل یاران معروف در لیگ ترکیه
پیروزی یاران سعادت مقابل یاران معروف در لیگ ترکیه
هم‌تیمی‌های بردیا سعادت در لیگ والیبال ترکیه موفق شدند هم‌تیمی‌های سعید معروف را شکست دهند.

به گزارش حاشیه ورزش ، در جریان هفته سوم لیگ والیبال ایتالیا، تیم والیبال میلانو به مصاف تیم والیبال سیه‌نا رفت و موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۷ به سود میلانو به پایان رسید. میلادعبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای میلانو بازی می کند در این رقابت ۷ امتیاز برای تیمش کسب کرد. ملی پوش والیبال ایران ۵ امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع و یک امتیاز از سرویس برای تیمش پوئن به دست آورد.

همچنین در جریان هفته چهارم لیگ والیبال ترکیه، تیم والیبال تورشاد به مصاف والیبال فنرباغچه رفت و توانست به پیروزی ۳ بر یک دست یابد. بردیا سعادت که برای تیم تورشاد بازی می کند در این رقابت ۲۴ امتیاز برای تیمش کسب کرد و بهترین بازیکن زمین نام گرفت. ملی پوش والیبال ایران ۲۰ امتیاز از حمله، ۳ امتیاز از دفاع و یک امتیاز از سرویس برای تیمش کسب کرد.

سعید معروف اسطوره والیبال ایران که برای فنرباغچه بازی می کند در این بازی وارد میدان شد اما امتیازی کسب نکرد. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به سود والیبال تورشاد به پایان رسید.

 

 

 

 

ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا