پیروزی یاران عبادی‌پور در شب شکست یاران اسفندیار در لیگ والیبال روسیه
پیروزی یاران عبادی‌پور در شب شکست یاران اسفندیار در لیگ والیبال روسیه

به گزارش حاشیه ورزش، در جریان هفته دوازدهم لیگ والیبال روسیه، تیم والیبال اورال اوفا به مصاف دینامو مسکو رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۳ به سود دینامو مسکو به پایان رسید. […]

به گزارش حاشیه ورزش، در جریان هفته دوازدهم لیگ والیبال روسیه، تیم والیبال اورال اوفا به مصاف دینامو مسکو رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۳ به سود دینامو مسکو به پایان رسید.

امیرحسین اسفندیار ملی پوش والیبال ایران که برای اورال اوفا بازی می‌کند در این بازی ۴ امتیاز کسب کرد تا یارانش با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست بخورند. ملی پوش ایران در این بازی ۳ امتیاز از حمله و یک امتیاز از دفاع برای تیمش پوئن کسب کرد.

در دیگر بازی‌های شب گذشته، میلانو با حضور میلاد عبادی‌پور به مصاف تارانتو رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به سود میلانو به پایان رسید.

عبادی پور در این بازی ۱۲ امتیاز برای تیمش کسب کرد. ملی پوش والیبال ایران تمام ۱۲ امتیاز را از حمله برای تیمش به دست آورد تا یاران عبادی‌پور خارج خانه به پیروزی ارزشمندی دست یابند.