پیروزی یاران معروف، سعادت و شریفی در لیگ والیبال ترکیه
پیروزی یاران معروف، سعادت و شریفی در لیگ والیبال ترکیه
لژیونرهای والیبال ایران در لیگ ترکیه به پیروزی رسیدند.

به گزارش حاشیه ورزش

در جریان هفته بیستم لیگ والیبال ترکیه دو تیم والیبال تورشاد و دوه‌لی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود والیبال تورشاد به اتمام رسید.

این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به سود والیبال تورشاد پایان یافت. بردیا سعادت ملی پوش والیبال ایران که در لیگ ترکیه برای تورشاد بازی می‌کند در این رقابت یک ساعت و ۲۵ دقیقه‌ای برای تیمش به میدان رفت و توانست ۲۰ امتیاز کسب کند.

با این عملکرد، ملی پوش والیبال ایران بهترین بازیکن زمین در این رقابت نام گرفت.

در دیدار دیگر هفته بیستم لیگ والیبال ترکیه، دو تیم والیبال آرکاس و فنرباغچه به مصاف هم رفتند. فنرباغچه در این رقابت توانست با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.

این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۰، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ به سود فنرباغچه به پایان رسید. سعید معروف اسطوره والیبال ایران که برای فنرباغچه بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و ۲ امتیاز کسب کرد.

معروف در این رقابت پاس‌های زیبایی داد که این عملکرد او باعث پیروزی فنرباغچه شد.

گالاتاسرای و جیزره بلدیه دیگر رقابتی بود که در این هفته لیگ والیبال ترکیه انجام شد. گالاتاسرای در این رقابت با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید تا این تیم با نتیجه ۳ بر صفر پیروزی برسد.

مرتضی شریفی که برای گالاتاسرای بازی می‌کند در این رقابت موفق شد برای تیمش ۹ پوئن کسب کند تا این تیم به برد راحتی دست یابد.