پیشنهاد رسمی الاتحاد به مسی با حقوق ۹۴ میلیون دلار در سال
پیشنهاد رسمی الاتحاد به مسی با حقوق ۹۴ میلیون دلار در سال
باشگاه الاتحاد عربستان برای جذب لیونل مسی رسما به این بازیکن پیشنهاد داده است.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو بعد از سال‌ها درخشش در فوتبال اروپا تصمیم گرفت قراردادش را با منچستر یونایتد فسخ کند و راهی لیگ عربستان شود. به نظر می رسد که رونالدو آخرین فوق ستاره‌ای نیست که راهی لیگ عربستان می شود و باید منتظر حضور دیگر بازیکنان بزرگ در این لیگ بود.

این بار لیونل مسی مورد توجه تیم‌های عربستانی قرار گرفته است. پیش از این در خبرها آمد که الهلال مشتری جدی مسی است اما الاتحاد پیش‌دستی کرده و زوتر از الهلال پیشنهاد وسوسه انگیزی به مسی داده است.

الاتحاد که در جذب کریستیانو رونالدو ناکام بود این بار پیشنهادی رسمی با حقوق ۹۴ میلیون دلار در یک فصل را به مسی داده و امیدوار است که بتواند این بازیکن آرژانتینی را جذب کند.

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن تابستان سال جاری به پایان می‌رسد. شواهد حاکی از این است که این فوق ستاره آرژانتینی قراردادش را با تیم پاریسی تمدید نمی کند و قصد جدایی از این تیم را دارد.

با وجود آنکه از لیگ آمریکا به عنوان مقصد احتمالی مسی یاد می شود اما احتمال حضور این بازیکن در لیگ عربستان هم زیاد است چرا که تیم‌های متمول سعودی حاضرند رقم‌های بسیار بالایی را به این بازیکن پیشنهاد دهند.