پیشنهاد ۲ میلیون دلاری را به عشق پرسپولیس رد کردم
پیشنهاد ۲ میلیون دلاری را به عشق پرسپولیس رد کردم
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته درباره علیرضا بیرانوند به این صحبت که عشق و تعصب مربوط به دهه ۶۰ است، واکنش نشان داد.

به گزارش حاشیه ورزش ضیا عربشاهی در خصوص حاشیه‌های چند روز اخیر پرسپولیس درباره فسخ قرارداد بیرانوند و قرارداد جدیدی که این بازیکن با سرخپوشان امضا کرد، اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد اتفاقاتی بودیم که خوشایند هیچ کدام از هواداران پرسپولیس نبود. بیرانوند تحت تأثیر صحبت‌های اطرافیانش قرار گرفت.

وی ادامه داد: بیرانوند باید بداند که از کجا به کجا رسیده و هیچ وقت گذشته‌اش را فراموش نکند. او باید بداند که با کارگری و زحمت به این موقعیت رسیده و قدردان حمایت و توجه هواداران پرسپولیس باشد. این پرسپولیس بود که بیرانوند را به این جایگاه و موقعیت رساند و او نباید به این راحتی این مسائل را فراموش کند. هیچ‌کس با پول مخالف نیست، پول خوب است و همه هم دوست دارند که پولدار شوند، اما بازیکنی مثل بیرانوند که دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و فوتبال ایران است نباید تمام پل‌های پشت سرش را خراب کند. اینکه با دست‌مان قلب درست کنیم نشان از تعصب نیست، بلکه باید در عمل نشان دهد که نسبت به تیمش غیرت دارد.

منیع :شهر خبر 

  • منبع خبر : شهرخبر