پیش به سوی هفته سوم: نور، صدا، حرکت
پیش به سوی هفته سوم: نور، صدا، حرکت
هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال از ساعاتی دیگر با انجام یک دیدار ورق خواهد خورد.

هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال از ساعاتی دیگر با انجام یک دیدار ورق خواهد خورد.

پیش به سوی هفته سوم: نور، صدا، حرکت

 قسمت سوم از سریال پُر ماجراجویی لیگ‌برتر فوتسال کشور از فردا پخش خواهد شد و در اولین دیدار مس‌سونگون به مصاف مقاومت البرز می‌رود. سایر بازی‌ها نیز روز چهارشنبه در شهرهای ( اصفهان _ ساری _ اراک _ ساوه و قم ) پیگیری خواهد شد که مهم‌ترین آن‌ها‌، دربی شهر ساوه محسوب می‌شود.

مس سونگون ؛ مقاومت البرز
استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم نجات سرباز رایان با زاییده ذهن رابرت رودات فیلمی را چیزی میان ابزارگرایی و انسانیت به تصویر کشیده و سربازانی که به سوی توپ، تیر و آتش رفته‌اند! برای چی؟ برای نجات سربازی به اسم رایان. اما در اینجا، سربازانی را می‌بینیم که یک هدف را دنبال می‌کنند، نجات خودشان و برای بقای نامشان در فوتسال! آن سوی سنگر فرماندهانی را می‌بینیم که نه لبخندی بر لب‌شان نقش می‌بندد و نه مهرورزی سرشان می‌شود. احتمالا هفته سوم با تثبیت صدرنشینی مس‌سونگون آغاز شود و شاید سربازان مقاومت بیننده‌ها را حیرت زده کنند.
جایگاه دو تیم؛ مِس مطابق انتظار در صدر قرار دارد و مقاومت البرز یازدهم جدول.

شهرداری ساوه ؛ سن‌ایچ ساوه
سکانس اول/ شاگرد برابر استاد، یادآور دوئل گواردیولا با ارتتا و مورینیو با بوآش . سکانس دوم /  مهم نیست بازی چقدر زیبا و پُر تلاطم از آب در بیاید، مهم این بوده قطعا احساسات خاصی در این بازی نهفته است که هردو تیم را وادار به ارائه بهترین نمایش می‌کند. سکانس سوم / سن‌ایچ تیم شادی نبوده زیرا از رقیب هشمهری پایین‌تر مانده. سکانس چهارم / شهرداری روحیه بهتری دارد، فوتسال خوبی ارائه می‌دهند و فاصله را با تیم‌های بزرگ جدول از جمله رقیب سنتی حفظ کرده. لیوان آن‌ها پر است، حتی لبریز هم شده. سکانس پنجم / در ادامه به صورت ویژه‌ای به دربی ساوه خواهیم پرداخت.

منبع :ورزش سه 

  • منبع خبر : ورزش سه