پیغام خداحافظی مودریچ برای کاسیمیرو
پیغام خداحافظی مودریچ برای کاسیمیرو
هافبک کروات رئال مادرید به جدایی کاسیمیرو از این تیم واکنش نشان داد و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، کاسیمیرو در سال ۲۰۱۳ از سائو پائولو به رئال مادرید پیوست.

این بازیکن برزیلی در سال‌های حضورش در رئال مادرید همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم بوده است. او بعد از کسب ۱۸ جام با کهکشانی‌ها از تیم جدا شد و راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد تا پیراهن منچستر یونایتد را بر تن کند.

لوکا مودریچ دوست و هم تیمی کاسیمیرو در پیامی به جدایی این بازیکن واکنش نشان داد. او نوشت: کاسی عزیزم… هنوز نخستین حضورت با پیراهن رئال مادرید را به خاطر می‌آورم که چقدر آشفته و پریشان بودی. من از تو خواستم که آرام باشی. اکنون آن را لحظه را به خاطر می‌آورم. تصور کن که چگونه آغاز کردی و اکنون در چه جایگاهی هستی. من هم چنین لحظاتی را تجربه کردم. هیچ کدام از ما تصور نمی‌کردیم که فوتبال چنین سرنوشت و روزهای را برای ما رقم زند.

مودریچ در ادامه پیام خود نوشت: تو رهبر و کاپیتانی واقعی برای هم تیمی‌هایت و رئال مادرید شدی. همواره تو را به یاد خواهیم آورد. من روزهای با تو بودن را به یاد خواهم آورد. دلتنگ تلاش زیاد و بزله گویی‌هایت خواهم شد. تو همواره مزاج خوبی داشتی و سرحال بودی حتی در روزهای شکست و ناراحتی. لحظات شادی که در کنار تو داشتم باعث می‌شود تا احساس خوبی داشته باشم. تو در میدان آرامش لازم را داشتی و بهترین بازیکن جهان در پست خود بودی. برایت آرزوی موفقیت می‌کنم.

کاسیمیرو با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۶ میلیون یورو به منچستر یونایتد پیوست. او به یکی از گران‌ترین انتقال‌های تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شد.

شروع کابوس وار منچستر یونایتد در فصل جاری لیگ برتر انگلیس باعث شد تا سران این باشگاه به سرعت به دنبال جذب بازیکنان بزرگ باشند و به نظر می‌رسد که کاسیمیرو آخرین خرید شیاطین سرخ نباشد.