پیولی: اینتر هنوز بخت اول قهرمانی است
پیولی: اینتر هنوز بخت اول قهرمانی است
سرمربی میلان فشارها را از روی تیمش برداشت و تیم رقیب را شانس اول قهرمانی در لیگ ایتالیا دانست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم‌های فوتبال ناپولی و آث میلان در هفته بیست و هشتم سری آ به مصاف هم رفتند و در پایان قرمز و مشکی‌پوشان موفق شدند با تک گل دقیقه ۴۹ اولیویه ژیرو میزبان خود را شکست دهند. این اولین‌بار پس از ۱۱ دیدار بود که پیولی توانست لوچیانو اسپالتی را شکست دهد. او پیش از این تنها سه تساوی برابر اسپالتی کسب کرده بود. آث میلان با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و با یک بازی و ۲ امتیاز بیش‌تر از اینترمیلان، به صدر جدول بازگشت.

پیولی به DAZN گفت: سه امتیاز مهم کسب کردیم، ما یک تیم قدرتمند را شکست دادیم که مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد، مستحق این پیروزی بودیم. ما راضی هستیم، اما هیچ چیز نسبت به قبل از بازی تغییر نکرده است. ما هنوز فقط یک امتیاز بیش‌تر از فصل گذشته در این مرحله داریم بنابراین کارهای بیش‌تری برای انجام دادن وجود دارد. این وضعیتی است که ما کاملاً باید آن را بهبود ببخشیم. هنوز راه زیادی تا پایان رقابت‌ها باقی مانده است و باید بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم. مشکلات برای همه در سری آ وجود دارد، ما کامل نیستیم، اما اکنون زمان آن است که ثابت کنیم با نگرش و کیفیت درست از اشتباهات خود درس گرفته‌ایم.

او با تمجید از اولیویه ژیرو گلزن تیمش گفت: به طور کلی تیم بسیار جوانی هستیم، بنابراین داشتن فردی با چنین تجربه‌ای واقعا کمک می‌کند.

از پیولی پرسیده شد که پس از نتایج این هفته چه تیمی مدعی قهرمانی اسکودتو است؟ که او در پاسخ گفت: اینتر هم‌چنان شانس اول قهرمانی است زیرا آن‌ها مدافع عنوان قهرمانی هستند و یک بازی در پیش دارند. آن‌ها تیم بسیار قدرتمندی هستند که می‌دانند قهرمانی به چه معناست. هر چه زودتر جدولی داشته باشیم که همه تیم‌ها تعداد بازی‌های یکسانی داشته باشند، زودتر می‌توانیم قضاوت و پیش‌بینی کنیم. من فکر می‌کنم اینتر به واسطه کیفیت بالایی بازیکنانی که دارد شانس زیادی برای قهرمانی دارد ولی ما ناامید نیستیم و تمام تلاش خودمان را تا هفته آخر به کار خواهیم بست تا بتوانیم برنده شویم.

در جدول رده‌بندی میلان با ۶۰ امتیاز در صدر، اینتر با ۵۸ امتیاز (با یک بازی کم‌تر) دوم است، ناپولی با ۵۷ امتیاز و یوونتوس هم‌چنان با ۵۳ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.