پیولی: داور ۵۰-۵۰ ها را به نفع اینتر گرفت
پیولی: داور ۵۰-۵۰ ها را به نفع اینتر گرفت
استفانو پیولی، سرمربی میلان، با وجود شکست 2-0 در دیدار رفت دربی اروپایی دلامادونینا معتقد است که شاگردان توان جبران در بازی برگشت را دارند.

به گزارش حاشیه ورزش

میلان دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه 2-0 به اینتر واگذار کرد. شاگردان استفانو پیولی با شروع توفانی حریف مواجه شده و در عرض 11 دقیقه 2 گل دریافت کردند. تلاش آنها در فرصت طولانی باقی مانده برای جبران گل های خورد راه به جایی نبرد. سرمربی میلان در پایان این بازی تاکید کرد که تیمش می تواند در بازی برگشت جبران کرده و فینالیست شود.

پیولی در مورد شکست 2-0 تیمش گفت: “اینتر در نیمه اول بهتر کار کرد و 2 گل زد، میلان هم در نیمه دوم بهتر بازی کرد اما گل نزد. در چنین سطحی از فوتبال چنین اتفاقی عادی است. اینتر کیفیت بیشتری داشت و در نیمه اول کارآمدتر ظاهر شد. این در حالی بود که اشتباهات ما بیش از حد استاندارد چنین میدان بزرگی بود.”

او در ادامه صحبت های خود تاکید کرد که میلان با وجود شکست 2-0 هنوز شانس صعود دارد: “اینتر تا دقیقه 7 بازی حتی وارد محوطه جریمه ما نشده بود، سپس روی اولین کرنر به گل رسید. واضح است که ما باید تمرکز بیشتری به خرج می دادیم. میلان یک نتیجه متفاوتی می‌خواست. اما باید به راه خود ادامه دهیم و امیدوار باشیم زیرا یک حادثه می‌تواند همه چیز را در بازی برگشت تغییر دهد.”

میلان میزبان بازی بود و با توجه به داشتن تماشاگر بیشتر انتظار بازی تهاجمی تری از این تیم می رفت. پیولی در واکنش به این موضوع گفت: “ما قصد داشتیم منسجم، پرقدرت و تهاجمی کار کنیم اما اینتر در اکثر موقعیت های 50-50 بهتر عمل کرد و این به آنها کمک کرد که کنترل کار را در اختیار بگیرند. دو گل زودهنگامی که اینتر زد ما را از نظر ذهنی و تاکتیکی بهم ریخت. باید در بازی برگشت یک واکنش مناسب از خود ارائه کنیم.”

سرمربی میلان با اشاره به ناراحتی شدید شاگردانش بعد از این نتیجه گفت: “بچه ها خوب می دانند که این نتیجه دلخواه ما نبود و همین باعث ناراحتی آنها شده است. با این وجود ایمان داریم که می توانیم و هنوز فرصت داریم که جبران کنیم.”

پیولی بعد از بازی عصبانی به نظر می رسید و اعتراضاتی هم به داور داشت. او در مورد این رفتار خود گفت: “به نظرم داور همه موقعیت های 50-50 را به نفع اینتر سوت زد و این ناراحت کننده بود.”

سوال آخر از پیولی در مورد وضعیت رافائل لیائو بود که بازی رفت را به دلیل مصدومیت عضلانی از دست داد و حضورش در بازی برگشت هم قطعی نیست. سرمربی میلان در مورد وضعیت این بازیکن گفت: “باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. او به هیچ عنوان واجد شرایط حضور در این بازی نبود. 6 روز تا بازی برگشت زمان داریم و امیدواریم که خود را برساند.”