پیولی: سزاوار این شکست نبودیم
پیولی: سزاوار این شکست نبودیم
سرمربی میلان با وجود شکست سنگین روسونری برابر پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مدیاست، میلان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌سن‌ژرمن رفت و با سه گل شکست خورد.

استفانو پیولی در نشست خبری پایان بازی گفت: ۶۰ دقیقه بهتر از پاری‌سن‌ژرمن بازی کردیم. به هیچ وجه نمی‌توانم از بازیکنانم انتقاد یا آنها را سرزنش کنم.

او ادامه داد: میلان در شرایط کنونی روی کوچک‌ترین اشتباهش تاوان پس می‌دهد. در لیگ قهرمانان اروپا رقابت بسیار بالاست و باید برای پیروزی از همه نظر خوب و بدون اشتباه بود.

میلان به نخستین تیم تاریخ فوتبال ایتالیا تبدیل شد که در پنج بازی پیاپی لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نمی‌شود. پیولی در واکنش به این موضوع گفت: این باورکردنی نیست. ما فرصت‌های خوبی را خلق می‌کنیم اما در گلزنی ناتوان‌ایم. ما مستحق چنین شکستی نبودیم.

او در پایان گفت: پیروزی دورتموند برابر نیوکاسل خبری خوب بود. ما هنوز شانس صعود داریم و باید به تلاشمان ادامه دهیم. اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید در سه بازی دور برگشت بهترین عملکرد را داشته باشیم.

میلان با دو امتیاز در قعر جدول رده‌بندی این گروه قرار دارد. پاری‌سن‌ژرمن با شش امتیاز صدرنشین است و تیم‌های دورتموند و نیوکاسل هم چهار امتیازی هستند.

منبع :ایسنا 

  • منبع خبر : ایسنا