پیکان در مازندران آماده شروع فصل شد
پیکان در مازندران آماده شروع فصل شد
تیم فوتبال پیکان که در فصل جدید لیگ برتر با سرمربی جدید و حضور رسول خطیبی وارد رقابت‌ها می‌شود.

به گزارش حاشیه ورزش شاگردان رسول خطیبی که دو روز قبل از بازی با نساجی مازندران راهی این استان شدند تا در شرایط آب و هوایی شمال کشور قرار بگیرند، روز گذشته یک جلسه تمرینی در ورزشگاه شهدای بابلسر انجام دادند.

بازیکنان تیم فوتبال پیکان که انگیزه و روحیه بالایی برای شروع فصل جدید لیگ برتر دارند، روز گذشته آخرین دستورات تاکتیکی را از کادر فنی این تیم دریافت کردند تا آماده جدال حساس برابر نساجی مازندران شوند.
نیک پرداخت
افرانت
نساجی مازندراننساجی مازندران-پیکانپیکانجزئیات بازی جزئیات بازی
کد خبر : 1956049 | 18 مرداد 1402 ساعت 09:35 | 4.6K بازدید | 2 دیدگاهپیکان در مازندران آماده شروع فصل شد! (عکس)آخرین جلسه تمرینی شاگردان رسول خطیبی در بابلسر برگزار شد.پیکان در مازندران آماده شروع فصل شد!
تیم فوتبال پیکان که در فصل جدید لیگ برتر با سرمربی جدید و حضور رسول خطیبی وارد رقابت‌ها می‌شود، از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر بازی افتتاحیه لیگ برتر را مقابل نساجی مازندران برگزار می‌کند.

شاگردان رسول خطیبی که دو روز قبل از بازی با نساجی مازندران راهی این استان شدند تا در شرایط آب و هوایی شمال کشور قرار بگیرند، روز گذشته یک جلسه تمرینی در ورزشگاه شهدای بابلسر انجام دادند.

بازیکنان تیم فوتبال پیکان که انگیزه و روحیه بالایی برای شروع فصل جدید لیگ برتر دارند، روز گذشته آخرین دستورات تاکتیکی را از کادر فنی این تیم دریافت کردند تا آماده جدال حساس برابر نساجی مازندران شوند.شاگردان رسول خطیبی پس از ۴۸ ساعت حضور در مازندران، امیدوار هستند در مسابقه امروز و در حضور تماشاگران نساجی بتوانند عملکرد خوبی ارائه کنند و دست پر به تهران برگردند.

تیم فوتبال پیکان که جوان‌ترین تیم لیگ برتر را دارد، اخیراً با جذب مهره‌های با تجربه مثل حامد پاکدل، سامان نریمان‌جهان و … به دنبال موفقیت از همین شروع فصل است.

منبع :ورزش سه 

  • منبع خبر : ورزش سه