پیکان را از پیش برنده فینال می‌دانستند
پیکان را از پیش برنده فینال می‌دانستند
کاپیتان تیم شهداب یزد بعد از پیروزی در اولین دیدار فینال گفت: اکثر کارشناسان قبل از بازی پیش‌بینی می‌کردند که پیکان بازی را راحت می‌برد اما قدرت شهداب بیشتر از این حرف‌هاست و ما مستحق قهرمانی در لیگ امسال هستیم.

به گزارش حاشیه ورزش ، پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد در اولین بازی فینال لیگ برتر والیبال مردان از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که در پایان شهداب سه بر صفر پیروزی شد.

مهدی مهدوی کاپیتان یزد بعد از این بازی گفت: بازی مخصوصا ست آخر خیلی نزدیک و پایاپای بود. بازیکنان ما از جان و دل مایه گذاشتند. اکثر کارشناسان قبل از بازی پیش‌بینی می‌کردند که پیکان بازی را راحت می‌برد اما مطمئن باشید که قدرت شهداب بیشتر از این حرف‌هاست و ما مستحق قهرمانی در لیگ امسال هستیم.

او افزود: مسابقات هنوز تمام نشده و هنوز ۳۰ درصد راه را رفته‌ایم. امیدوارم در بازی بعد هم پرتلاش ظاهر شویم، کار تیمی انجام دهیم و متکی به یک نفر نباشیم تا تیم خوب پیکان را شکست بدهیم.

مهدی در مورد عملکرد خوب شهداب در سرویس، دریافت و حمله گفت: برنامه‌هایی بود که در این مدت با مربی‌مان تمرین کرده بودیم. می‌دانستیم باید چکار کنیم و خوشبختانه اجرای خیلی خوبی داشتیم. نتیجه کار گروهی پیروزی است‌ و تیم ما متکی به یک شخص نیست.