پیکان سبزوار قعر نشین لیگ برتر هندبال
پیکان سبزوار قعر نشین لیگ برتر هندبال
تیم هندبال پیکان سبزوار که برای نخستین بار در مسابقات لیگ برتر مردان حاضرشده است هم‌اکنون با کسب 2امتیاز از 7دیدار در جدول مسابقات در قعر جدول جا خوش کرده است.

مجید خروشی- در همین رابطه رییس هیات هندبال خراسان رضوی در خصوص کسب نتایج ضعیف این تیم گفت: تیم هندبال پیکان سبزوار در آخرین روزهای شروع لیگ سامان‌دهی شد و در حالی پا به این میدان گذاشت که دیدارهای تدارکاتی را نتوانست انجام دهد و مربیان شناخت دقیقی از بازیکنان نداشتند و درواقع 7دیدار انجام‌شده حکم شناخت ترکیب و نقطه‌ضعف و قوت تیم را برای مربیان در برداشت .
رضا علیزاده افزود: در رقابت‌های دور برگشت و در دیدارهای باقی‌مانده امیدواریم که مربیان دست به تحول جدیدی بزنند و با به خدمت گرفتن بازیکنان کارآمد به نتایج دلخواه و بهتری که شایسته هندبال سبزوار است دست یابند.
وی اظهار داشت: ترکیب تیم پیکان بومی و کاملا جوان است و از این نظر می‌تواند افتخار بزرگی برای ما باشد.اما کسب نتیجه و حضور قدرتمند در لیگ برتر هم یکی از دستاوردهای ما خواهد بود که به آن فکر می‌کنیم بنابراین به‌احتمال‌قوی دربازی‌های آینده منتظر تغییراتی در کادر فنی و ترکیب احتمالی و به خدمت گرفتن بازیکنان جدید خواهیم بود.
علیزاده در خصوص حمایت مالی از تیم پیکان سبزوار گفت: خوشبختانه از این نظر با مشکل جدی روبرو نیستیم و حتی نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از این تیم حمایت می‌کنند.
رییس هیات هندبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تیم پیکان سبزوار در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر 13آذرماه ساعت 16 مهمان تیم مس کرمان خواهد بود و 18آذرماه در هفته نهم سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان کشور میزبان تیم هندبال نخلستان دشتستان را بر عهده خواهد داشت که امیدواریم با حضور تماشاگران خونگرم سبزواری این تیم به نتایج موردنظر دست یابد.