چالش بزرگی که شهریورماه سراغ عنایتی می‌آید
چالش بزرگی که شهریورماه سراغ عنایتی می‌آید
رضا عنایتی این روزها یک چالش بزرگ را در ذهن دارد، اینکه باشگاه‌های لیگ برتری در شهریورماه به تیم امید بازیکن ندهند.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم امید ایران بامداد شنبه با حمایت‌های ویژه فدراسیون و با همه نفرات مورد نظر رضا عنایتی راهی عراق شد تا در تورنمنت زیر 23 ساله‌های غرب آسیا حضور پیدا کند. تیم امید در شرایطی این روزها همه نفرات مد نظر کادرفنی را در اختیار دارد که مسابقات باشگاهی تعطیل است اما به نظر می‌رسد با شروع لیگ برتر و دسته‌ یک مشکلات عدیده‌ای به سراغ رضا عنایتی و تیمش برود.

عدم همکاری باشگاه‌ها با تیم امید همواره یکی از معضلات این تیم بود و پیش‌بینی می‌شود که این بار هم تکرار شود. از آنجایی که بازی‌های تیم امید در فیفادی‌ها نیست، باشگاه‌ها موظف نیستند بازیکنان خود را به تیم امید بدهند.

در این شرایط نگرانی‌هایی درباره مسابقات زیر 23 سال مقدماتی آسیا وجود دارد. مسابقاتی که از 13 تا 21 شهریورماه برگزار می‌شود و تیم ایران هم در آن حضور دارد. این زمان دقیقا در کوران مسابقات لیگ برتر بیست و سوم خواهد بود و می‌شود حدس زد که در آن موقع مشکلاتی برای در اختیار قرار ندادن بازیکنان توسط سرمربیان لیگ برتری پیش بیاید.

سرمربی تیم امیدقبل از سفر به عراق به همین امر اشاره کرد. او اعلام کرد که قبل از اعلام برنامه مسابقات لیگ برتر، مصوبه‌ای ابلاغ و اجرایی شود که باشگاه‌ها نتوانند بازیکنان خود را به تیم امید ندهند. عنایتی نسبت به این مسئله هشدار جدی داده و گفته که حتی ممکن است این موضوع باعث شود بار دیگر صعود به المپیک به حسرت تبدیل شود.

در چنین شرایطی سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم در تلاش است تا دغدغه عنایتی رفع شود. او در این خصوص اعلام کرده هماهنگی‌های لازم با عنایتی صورت گرفته و مشکلی پیش نمی‌آید. بی‌تردید اما با شروع دوباره مسابقات باشگاه این مسئله در شهریورماه به یک چالش بزرگ تبدیل می‌شود و باید دید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چگونه برای جلوگیری از آن اقدام خواهند کرد.