چالش هواداران استقلال با پیشکسوتان باشگاه
چالش هواداران استقلال با پیشکسوتان باشگاه
رسانه‌ای شدن بسیاری از مشکلات باشگاه استقلال و درز اختلافات به بیرون، آبی‌پوشان را دچار چالش کرده است.

حاشیه ورزش:علنی‌شدن اختلافات و مشکلات استقلال باعث ناراحتی بسیاری از پیشکسوتان این باشگاه شده و با انتقاد از وضعیت پیش‌آمده، معتقدند تقابل‌های این‌چنینی میان مدیریت و کادرفنی (به‌طور مشخص علی خطیر و جواد نکونام) حاشیه‌ساز می‌شود و به تیم و روند نتیجه‌گیری استقلال لطمه خواهد زد.

در نقطه مقابل اما تجربه نشان داده بیان مشکلات با فاصله زیاد یا در پایان فصل، بهانه‌جویی برای توجیه نتایج قلمداد می‌شود و بسیاری گوینده را متهم می‌کنند که اگر چنین بوده چرا همان زمان چیزی نگفتی!در رابطه با همین چالش، خبرورزشی از مخاطبان خود درباره زمان علنی شدن اختلافات و مشکلات باشگاه استقلال نظرخواهی کرد.

در حالی که بیش از ۳۳هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند، ۶۵ درصد معتقد بودند طرح چنین مسائلی در شرایط کنونی بهتر است و هواداران را همگام با اتفاقات در جریان امور قرار می‌دهد. در سوی دیگر اما ۳۵ درصد هم‌نظر با پیشکسوتان باشگاه هستند و می‌گویند بیان اختلافات درون‌باشگاهی استقلال به تیم لطمه می‌زند و بهتر بود طرفین تا پایان فصل یک‌دیگر را تحمل و به‌خاطر منافع باشگاه سکوت اختیار می‌کردند.جمع‌بندی نظرسنجی این‌که اکثریت اهالی فوتبال معتقدند مشکلات استقلال باید همین حالا، و در روزهایی که استقلال درگیر اثرات این اختلاف‌ها است، علنی می‌شد.

  • منبع خبر : خبر ورزشی