چرا مهدی قایدی به  آ.ا.ک آتن نه گفت؟
چرا مهدی قایدی به  آ.ا.ک آتن نه گفت؟
به نوشته روزنامه الرایه قطر مهدی قایدی وارد دوحه شده است تا با باشگاه الغرافه با مربیگری استراماچونی قرارداد امضاء کند

به گزارش “حاشیه ورزش“، این در حالی است که مهدی قایدی از تیم آ.ا.ک آتن هم پیشنهاد داشت و از نظر فنی حضور این بازیکن در تیم یونانی بیشتر به سود او تمام می شد و راحت تر می توانست با درخشش در ترکیب این تیم راهی تیم های بزرگ تری در اروپا شود به این خاطر که بازی های تیم آ.ا.ک بازتاب بیشتری در اروپا به نسبت بازی های الغرافه دارد که در لیگ ستارگان قطر بازی می کند.

 

چرا مهدی قایدی راضی به حضور در تیم آ.ا.ک آتن نشد؟ به این خاطر که از تیم قطری دستمزد بیشتری نسبت به تیم یونانی می گیرد؟  واقعیت این است که مهدی قایدی با باشگاه استقلال قرارداد دارد و تصمیم گیرنده در مورد فصل پیش روی او باشگاه استقلال است. از سویی باشگاه آ.ا.ک به هیچ وجه راضی نمی شود مبلغی که باشگاه استقلال برای صدور رضایتنامه مهدی قایدی طلب کرده پرداخت کند در حالی که باشگاه الغرافه به راحتی خواسته های باشگاه استقلال را در این جابجایی برآورده خواهد کرد. دیدید که احسان حاج صفی هم به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم آتن شد. به همین خاطر برای مهدی قایدی راه چاره ای جز حضور در تیم الغرافه باقی نماند. هر چند او چندان بی میل نیز نسبت به این حضور نبود به این خاطر که سرمربی تیم استراماچونی است که نسبت به مهدی قایدی شناخت کافی دارد. او هم چنین دستمزد خوبی در این تیم می گیرد و می تواند همانند مهدی طارمی از لیگ ستارگان قطر راهی فوتبال اروپا شود. به خصوص که مدیر برنامه او مدیر برنامه مهدی طارمی است و مهدی طارمی را از لیگ ستارگان قطر به فوتبال پرتغال برد.

 

به نظر می رسد تا ساعاتی دیگر قرارداد مهدی قایدی با تیم الغرافه به طور رسمی اعلام خواهد شد و مهدی قایدی در حالی پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد که فرهاد مجیدی در آخرین مصاحبه ای که داشت اعلام کرد با جدایی مهدی قایدی از استقلال راضی نیست.