چرا میثم صالحی در نیمه‌نهایی والیبال بازی نکرد؟
چرا میثم صالحی در نیمه‌نهایی والیبال بازی نکرد؟
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در مورد بازی ندادن به میثم صالحی در نیمه‌نهایی لیگ والیبال گفت: بازیکنان متعددی دارم و برای هر بازی بسته به تاکتیک از آن‌ها استفاده می‌کنم.

به گزارش حاشیه ورزش

محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از کسب پیروزی در دور رفت نیمه‌نهایی والیبال گفت: پیش از ورود به زمین کارهای خود را انجام داده بودیم و به غیر از آنالیز، بازیکنان را متقاعد کردیم که با تیم خوب پاس گرگان طرف هستند. این تیم از سه بازیکن تاثیرگذار تیم ملی برخوردار است و تا آخرین لحظه جنگیدند. حتی از ما جلو افتادند اما به هر حال پیروز شدیم.

او با بیان اینکه پیروزی در مسابقه اول برایشان تمام شده و برای مسابقه بعد آماده می‌شوند، ادامه داد: جمعه بازی متفاوتی برابر پاس خواهیم داشت و باید ریکاوری داشته باشیم. تیم مقابل با تمام قوا برای امتحان کردن آخرین شانس خود می‌آید و ما باید خودمان را در این سطح از انرژی نگه داریم تا در مسابقه دوم هم پیروز باشیم.

تندروان در پاسخ به این پرسش که چرا از میثم صالحی در مسابقه با پاس استفاده نکرد، گفت: بازیکنان متعددی دارم و برای هر بازی بسته به تاکتیک از آن‌ها استفاده می‌کنم. صالحی از بازیکنان تاثیرگذار شهداب است و احتمال این که در مسابقه بعد او یا دیگر بازیکنان حضور داشته باشند، زیاد است.

او در پاسخ به این پرسش که چرا جنگ پشت خط زن‌ها (امیر غفور و امین اسماعیل‌نژاد) در این مسابقه خیلی خوب پیش نرفت، توضیح داد: روی اسماعیل‌نژاد تمرکز داشتیم. البته خیلی ما را آزار داد و به ندرت توانستیم او را دفاع کنیم. البته در مجموع امیرغفور امروز تاثیرگذارتر از امین بازی کرد. البته مسلما نگران روز جمعه با اسماعیل‌نژاد هستیم.