چرا پرسپولیس از لوکادیا شکایت نکرده است؟
چرا پرسپولیس از لوکادیا شکایت نکرده است؟
با وجود گذشت بیش از یک ماه از جدایی غیر منتظره مهاجم هلندی پرسپولیس، این باشگاه هنوز از او شکایت نکرده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، یورگن لوکادیا که بعد از چند ماه مذاکره در تابستان به پرسپولیس پیوست تا ضعف‌های این تیم در خط حمله را برطرف کند، دراقدامی غیر منتظره دو روز پیش از داربی رفت لیگ بیست‌ودوم،‌ راهی فرودگاه شد و تهران را ترک کرد و بعد از دو روز رسما به پرسپولیس اعلام کرد که قرارداد خود را با استناد به بند “فورس‌ماژور” فسخ کرده است. بعد از این موضوع باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که فسخ قرارداد لوکادیا را قانونی نمی‌داند و از او به فیفا شکایت خواهد کرد.

لوکادیا پیش از ترک تهران، ۲۰ درصد از قرارداد یک میلیون یورویی خود را به علاوه دو قسط ۱۷۰ هزار یورویی دیگر را دریافت کرده بود و حالا هواداران پرسپولیس نگران هستند که او از تعلل باشگاه استفاده کند و بعد از شکایت به فیفا، باقی‌مانده دستمزد خود را نیز طلب کند.

پیش از این، باشگاه پرسپولیس با پروند مشابه‌ای روبرو بود که در آن پرونده در عین ناباوری پرسپولیسی‌ها محکوم شدند؛ آنتونی استوکس که بهمن ۱۳۹۸ به پرسپولیس پیوسته بود و ۱۵۰ هزار دلار از قرارداد ۲۷۰ هزار دلاری خود را ابتدا دریافت کرده بود، بعد از همراهی پرسپولیس در دوبی به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا، دیگر به ایران بازنگشت و بعدها به فیفا شکایت کرد و پرسپولیس را محکوم به پرداخت باقی‌مانده قراردادش کرد. این درحالی بود که پرسپولیس در آن پرونده هم گفته بود از او به فیفا شکایت خواهد کرد اما این شکایت هیچ وقت در فیفا ثبت نشد.

حالا در مورد لوکادیا به نظر می‌رسد از سوی پرسپولیس همین رویه جریان دارد. بیش از یک ماه است که لوکادیا ایران را ترک کرده و مدیران پرسپولیس هم در این بازه زمانی صرفا گفته‌اند که در حال جمع‌آوری مدارک علیه او هستند.