چرا کادرفنی تیم ملی بسکتبال تغییر کرد؟
چرا کادرفنی تیم ملی بسکتبال تغییر کرد؟
سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران درباره دلایل تغییرات ایجاد شده در کادرفنی برای اعزام به اردوی ژاپن شفاف سازی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، پس از اعلام شدن ترکیب اعزامی تیم ملی بسکتبال ایران برای سفر به ژاپن جهت حضور در یک اردوی تدارکاتی، به دلیل تغییرات ایجاد شده در کادرفنی این شائبه وجود داشت که سرپرست تیم ملی بزرگسالان برکنار شده است، اما این موضوع توسط حمیدرضا کلاسنگیانی تکذیب شد.

کلاسنگیانی در گفت‌وگو با ایسنا در اینباره اظهار کرد: در ابتدا قرار نبود بازیکنی از تیم بزرگسالان به اردوی ژاپن اعزام شود و قرار بود که فقط تیم ملی ب (ایران نوین) عازم شود. نهایتا تصمیم بر این شد که برخی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان هم با این تیم اعزام شوند که تغییراتی ایجاد شد.

او درباره تغییرات کادرفنی و از جمله سرپرست تیم نیز گفت: در حقیقت این اردو برای ایران نوین بود و باید کادرفنی این تیم اعزام می‌شد، الان هم فقط آقای سعید ارمغانی از تیم ملی الف با این تیم عازم ژاپن می‌شود، چرا که تیم بزرگسالان بعد از مراسم عاشورای حسینی اردوهای خود را برای حضور در بازی‌های پنجره چهارم انتخابی جام جهانی شروع می‌کند.

سرپرست تیم ملی بسکتبال درباره زمان بازی‌ها نیز اظهار کرد: ما سوم شهریور در تهران با ژاپن بازی می‌کنیم و به همین دلیل با بازیکنانی که عازم ژاپن نمی‌شوند تمرینات را شروع خواهیم کرد. تیم ملی که از سفر برگردد با نفرات کامل تمرین می‌کنیم. سه روز بعد از بازی ژاپن نیز با استرالیا بازی داریم.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال ایران ، به شرح زیر است:

۱- محمد جمشیدی

۲- بهنام بخچالی

۳- نوید رضایی‌فر

۴- سجاد پذیرفته

۵- متین آقاجانپور

۶- سینا واحدی

۷- امیرحسین یازرلو

۸- آرش ثابتی

۹- جلال آقامیری

۱۰- حسن علی‌اکبری

۱۱- پیتر گریگوریان

۱۲- بهشاد عربزاده

۱۳- محمد رحیمی

۱۴- سالار منجی

۱۵- محمدحسین احمدی

۱۶- میثم عابدی

۱۷- مرتضی طاهری

۱۸- محمدحسین جعفری

۱۹- سورنا علیزاده

سرپرست: امیرحسین واحدپور

سرمربی: سعید ارمغانی

مربیان: محمد کسایی‌پور، مهران آتشی و محمدرضا اسلامی

فیزیوتراپ: دکتر مجید صادقی

مربی بدنساز: بهروز مهدوی

تدارکات: سعید شجاعی

بسکتبال ایران با تلفیقی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان و ایران نوین به ژاپن می‌رود. تیم ملی بسکتبال ایران ۱۹ مردادماه به ژاپن سفر خواهد کرد.