چشمی: به همه حریفان احترام می‌گذاریم
چشمی: به همه حریفان احترام می‌گذاریم
هافبک استقلال می‌گوید نیت بدی با زدن پنالتی توسط سیدحسین حسینی نداشتند.

به گزارش حاشیه ورزش

روزبه چشمی در پایان دیدار استقلال و هوادار عنوان کرد: همه بازیکنان واقعا تلاش کردند. در نیمه اول تیم هوادار پایاپای کار کرد و حتی در زمان‌هایی بهتر از ما بود ولی در نیمه دوم بچه‌ها انرژی مضاعفی گذاشتند و خدا را شکر توانستیم به برتری پُرگل برسیم. نکته منفی هم فقط گل خوردن تیم بود و می‌خواستیم کلین‌شیت کنیم ولی این اتفاق افتاد. باز هم به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

او درباره دربی هفته آینده ابراز کرد: پرسپولیس تیم خوبی است، اما همه بازیکنان استقلال تلاش می‌کنند هفته آینده بهترین عملکردشان را داشته باشند. به نظرم جدا از اینکه بازی هفته بعد دربی باشد، در جدول تعیین کننده خواهد بود و بچه‌های ما تلاش می‌کنند و از فردا هم تمرکزشان را روی آن مسابقه می‌گذارند تا نتیجه بگیریم.

هافبک استقلال در خصوص دلداری دادن به ساکت الهامی در پایان مسابقه و ناراحتی او بخاطر پنالتی زدن سیدحسین حسینی گفت: خود سیدحسین راجع به این موضوع حرف زد و من هم پس از پایان بازی از آقا ساکت عذرخواهی کردم. الان سید در رختکن گفت واقعا هیچ نیت بدی نداشت، ولی یک تصمیم احساسی در آن لحظه گرفت.

چشمی اضافه کرد: هوادار تیم خوبی است و ما به همه رقبای خودمان احترام می‌گذاریم و هیچ‌وقت اتفاق نیفتاده به یک تیم یا شخص بی‌احترامی کنیم. یک تصمیم احساسی بود و من از آقا ساکت، مسعود شجاعی، داریوش شجاعیان و تک تک بازیکنان هوادار عذرخواهی می‌کنم و مطمئن باشند هیچ نیت بدی پشت این کار نبود.

او پیرامون تغییر مدیریت در باشگاه استقلال گفت: اجازه بدهید آخر فصل درباره این موضوع حرف بزنیم.